Tudor Sub og priser
(03-06-2016, 06:16 PM)stenstrupigen Skrev:
(03-06-2016, 04:25 PM)Kristofferj Skrev: Hvad har det lige med Tudor at gøre?

Ikke så meget, men det var da meget sjovt at se at nogle få vintage dykkerure fra Omega også er gået kraftigt op i pris. Klarlund giver stadig service til disse ure, men ikke Tudor vintage. Dog ved jeg at MC mortensen stadig gør det i Herning. Indtil videre. Der er konflikt mellem at skaffe ETA dele ved Rolex AD forhandlere og Swatchgroup. Det bliver nok først rigtigt svært om 2 - 5 år.

Hvorfor er det sjovt??

Jeg er 100% enig med Kristoffer om at at dit tidligere udsagn intet har med Tudor at gøre - det eneste grund til at jeg skrev som gjorde vedr. Omega og dit udsagn var at alle de nævnte ure er i min samling - det er muligvis den eneste sammenhæng...

Jeg styrer mig tit og vender den anden side til, men jeg fatter slet ikke hvor du får alle dine ideer til facts fra - HELT SORT snak til tider....
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Hvorfor snakker du lige pludselig om service?
Den røde tråd i dine opslag er til tider svær at se. Vi er nærmest ude i noget tourette syndrom på skrift.
Svar
Den røde tråd forsvinder tit i debatter. Det skal man vist ikke tænke så meget over.

Grunden til at jeg synes det var sjovt/pudsigt var at jeg ikke troede at nogle Omega Vintage dykkerure var oppe i det prisniveau som nogen er.
Udover det synes jeg det er overraskende at Klarlund siger at gamle Tudor Vintage ure kan de ikke give service mere. Derfor synes jeg selv, på en måde, at det er underligt at
værdien er så højt på de gamle Tudorure. Med mindre at de er meget velholdt. Desuden er det jo også noget nyere det med at Klarlund ikke kan/vil give dem service, så mange ved det ikke.

Hvis nogen undre sig over hvad tourette syndrom er så er det her:

http://www.tourette.dk/Dansk_Tourettefor...m%20II.pdf

Så kom vi meget ved siden af den røde tråd KristofferJ :)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: