"Familiefoto"
Min lille familie ønsker alle en fortsat god weekend.
İmage
Mvh. PHO
Svar
(31-05-2015, 10:04 AM)PHO Skrev: Min lille familie ønsker alle en fortsat god weekend.
İmage
Fedt sæt!
Svar
100% enig fedt sæt
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Sjov og interessant tråd. Her er min i øjeblikket lille samling.

1. Rolex Explorer-II
2. Seiko 5 Orange minimonster
3. Seiko 5 Sport
4. Adidas Quartz 'reklameur'

İmage
Svar
Her ser familie sammensætningen således ud for tiden:

İmage

Grand Seiko SD Diver, PAM 1, Breitling GMT 47, Breitling SA II og Omega PO
De venligste hilsner, John
Svar
Hos mig er familien relativt lille (i antal, men ikke i størrelse :) ).
İmage
Submersible 305
DeepSea
Svar
Jamen lad så også lige mig vise et familiebillede, hvor fruens ur også er med:

İmage

Startende i øverste række midtfor er det et Rolex, herefter i næste række et Rolex efterfulgt af et Rolex, og endelig i sidste række Rolex, så et Rolex i midten, og til sidst et Rolex.

Fortsat god søndag!

/Bjørn.
Svar
@bjorn_e58 - Det ser ud til din frues yachtmaster den eneste der ikke har en ødelagt lünette Icon_rul Ej, det ser godt ud og sikke en flot, mere eller mindre, komplet Rolex samling!
Svar
(31-05-2015, 04:20 PM)jacobzimmer Skrev: Det ser ud til din frues yachtmaster den eneste der ikke har en ødelagt lünette

Nej, nej, Jacob. Der er en god forklaring på lynetternes stilling: Den sorte GMT har ikke være i brug siden før vi gik til sommertid, derfor står den på "1". Den gyldne er i brug, så derfor "2". Jeg stiller altid mine GMT'er, så de netop viser GMT med lynetten i normalstilling. Og stillingen af lynetten på Sub'er viser bare, at jeg har kogt æg hhv. 1 min i og 7 min over. Og tak for dine kommentarer om samlingen. Selvom jeg nu stadig selv mener, at der mangler et par stykker.....

/Bjørn.
Svar
Tænkte nok der var en forklaring bag Icon_blink .. Og sådan er det når man nørder noget, så mangler der jo næsten altid noget. Det gælder bare om at finde glæden i det man har Icon_hjerte
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)