28-05-2014, 12:17 AM
Stærkt inspireret af denne tråd bestilte jeg en "dameudgave" (34 mm) Powermatic 80. Billigste sted var Precisiontime i England, men det fandt jeg for langt væk a.h.t. eventuelle værkudfordringer inden for garantiperioden. Næstbilligste var en dansk website i Horsens, men jeg endte med at få det hjem via en veninde, der har en (smykke-)ur&guldbutik og kunne bestille det hos en Tissot-kollega - oven i købet med en pæn rabat, så prisen matchede Precisiontime.
Det er modellen T072.207.11.128.00 med MOP-skive, og - åbenbart fordi det er et lady watch - med en sten på kronen i stedet for T.
Mit første Tissot nogensinde, flot finish, sidder perfekt, holder tiden upåklageligt, skifter dato kl. 24 sharp og changerer flot i skivens MOP-kant.
Det er modellen T072.207.11.128.00 med MOP-skive, og - åbenbart fordi det er et lady watch - med en sten på kronen i stedet for T.
Mit første Tissot nogensinde, flot finish, sidder perfekt, holder tiden upåklageligt, skifter dato kl. 24 sharp og changerer flot i skivens MOP-kant.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)