Test af nyt skin
Jeg synes det er meget bedre det nye!
Svar
Mnielse Skrev:
HenrikKH Skrev:Det er stadigt uendeligt besværligt at uploade billeder, samt sølle 256kb i størrelse. Og derudover 800x600 pixel.

Henrik

Hej Henrik

Det er korrekt som Bjørn skriver at indstillingerne er lavet for at forhindre at diskforbrug løber løbsk.
Jeg vil gerne hjælpe dig med at komme igang med at bruge photobucket og jeg kan eventuelt overtage din pc og give dig en gennemgang.
Du kan også uploade billeder igennem tapatalk, hvor billederne automatisk bliver "snittet" i den rigtige størrelse.

Mange hilsner

Martin

Det er ikke fordi jeg ikke kan finde ud af det.... Men alle andre sider jeg bruger komprimerer automatisk billederne. Og man skal heller ikke sidde og fedte med at placere filen efterfølgende. Det er unødigt omstændigt. Hvis andre sites kan er det jo kun at anskaffe noget mere brugervenligt software. Vi skriver 2013, ikke 1995.

Hilsen

Henrik
Svar
HenrikKH Skrev:
Mnielse Skrev:
HenrikKH Skrev:Det er stadigt uendeligt besværligt at uploade billeder, samt sølle 256kb i størrelse. Og derudover 800x600 pixel.

Henrik

Hej Henrik

Det er korrekt som Bjørn skriver at indstillingerne er lavet for at forhindre at diskforbrug løber løbsk.
Jeg vil gerne hjælpe dig med at komme igang med at bruge photobucket og jeg kan eventuelt overtage din pc og give dig en gennemgang.
Du kan også uploade billeder igennem tapatalk, hvor billederne automatisk bliver "snittet" i den rigtige størrelse.

Mange hilsner

Martin

Det er ikke fordi jeg ikke kan finde ud af det.... Men alle andre sider jeg bruger komprimerer automatisk billederne. Og man skal heller ikke sidde og fedte med at placere filen efterfølgende. Det er unødigt omstændigt. Hvis andre sites kan er det jo kun at anskaffe noget mere brugervenligt software. Vi skriver 2013, ikke 1995.

Hilsen

Henrik

Hej Henrik

Det er ikke noget stort problem at installere ReImg på sitet, men ideen er ikke at hoste billeder på sitet og jeg ser at andre kan bruge fx. Photobucket eller Tapatalk til deres billeder.
Jeg er selv glad for at "dumpe" mine forum billeder på Photobucket, da jeg gemmer dem ikke på mine egne servere, da det ikke ligefrem er familie album billeder. Jeg benytter faktisk også billederne igen og igen, hvilket betyder at mine billeder efterlader et væsentligt mindre fysisk fodtryk end hvis jeg uploaded mine billeder til hver af de fora'er hvor jeg deltager.

Martin
Svar
Tak - meget bedre Icon_e_biggrin

Mnielse Skrev:
JohnFyn Skrev:Umiddelbart synes jeg "kun" at farten/hastigheden er fordelen!

Farvevalget er jeg ikke vild med - og synes at der bør være mere forskel (kontrast?) på den "røde" og "blå" farve! Kan man ikke have en anden ikon for "Nye indlæg"?

Hej John

Hvad synes du om "ulæst" ikonet jeg har lagt på? Jeg synes at det springer meget i øjnene og giver et lettere overblik.

Martin
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
kristofferJ Skrev:İmage

Hej Kristoffer

Font størrelse ændret fra 16px til 14px.

Martin
Svar
Kunne det være sjovt at få ranking alt efter hvor mange indlæg man har lavet?

Martin
Svar
Nyt baggrundsbillede!

Go or no go?

Hvis i ikke kan se det nye baggrundsbillede, så skal i slette jeres browser cache!

Martin
Svar
Mnielse Skrev:Nyt baggrundsbillede!

Go or no go?

Hvis ikke ikke kan se det nye baggrundsbillede, så skal i slette jeres browser cache!

Martin
Ser godt ud. Adskiller sig fra andre foras....
Svar
Citat:Kunne det være sjovt at få ranking alt efter hvor mange indlæg man har lavet?
Aldrig !! Kvantitet foran kvalitet ?? Nej tak.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Mnielse Skrev:Nyt baggrundsbillede!

Go or no go?

Hvis i ikke kan se det nye baggrundsbillede, så skal i slette jeres browser cache!

Martin

Syntes det er super kikset og ligner noget fra en hjemmeside fra 90'erne, hvor det at sætte et billed på siden var smart og nyt. Kig på hodinkee.com, blessthisstuff.com eller IWC.com og deres brugerforum. De er et par sider der formår at gøre det nemt, brugervenligt og ikke mindst super flot.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)