Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ?
Mads Gjødesen Skrev:Steff_DK kan se du også har et Blancpain logo i din signatur. Går ud fra du også har et sådan?
Næh, har ikke slået til endnu Icon_rolleyes
Jeg har vel brugt godt et år på at undersøge hvad det skulle være, og er nået til Blancpain FF ref. 5015 (non chrono).
IWC Big Pilot (transitional) og forskellige Radiomirs var med i opløbet. Kunne også godt være lun på en vintage Air Command, men de er sgu umulige at støve op nogen steder og aner ikke hvad de går for.
Jeg havde desuden muligheden for at besøge en autoriseret Blancpain forhandler i Tyskland, som kun ligger 45 minutters kørsel fra hvor jeg bor, så da jeg endelig havde prøvet at ha' den på håndleddet var jeg ikke længere i tvivl ...

Har det I udsigt som "gave til selv" når jeg er færdig med de her ting jeg render og laver ligenu - dels belønning og dels påmindelse om den periode, når man nu kigger på det om 20 år fra nu. Regner med at trykke på aftrækkeren til efteråret.

Mht værket kan jeg forstå at Frederic Piguet er blevet lagt ind under Blancpain nu, men det har vel været betragtet som in-house selv før det skete. Der ligger en fed animation af et cal. 13RO på youtube som er det håndoptrukne ophav til den cal. 1315 (automatic) der sidder i FF.
İmage
Svar
Det blev til nat o-løb med Dina min rottweiler. Det blev en kanon tid på Orient mako'et. Og slap af en lumen. Og nu ser det ik så nyt ud mer' Icon_e_smile

ps. jeg savnede mit trofaste g shock.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)