Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
DonWerner Skrev:Hvis jeg husker rigtig så gav vi 250 kr. i Herning alt inkl. (og der manglede bestemt ikke noget!), så det kan altså gøres billigere. Jeg er godt klar over, at vi der havde en sponsor, men denne gang er der så 10000 kr. i kassen og de kan vel også bruges til og nedbringe prisen? Alternativt kunne man måske arbejde med en pris inklusiv og eksklusiv spisning og på den måde nedbringe prisen for dem der ikke ønsker at deltage i spisningen.
Uden at vide det med sikkerhed, men så er jeg ret sikker på en vis herre smed en hel del i det år før det kunne lad sig gøre. Ellers kunne det vist ikke ha lad sig gøre for under 1.000 kr pr. mand med det med, vin, lokaler, fordrag, gaver, kaffe mm.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Prisen er fin nok for mig - jeg ville starte kl 14 som flere andre har foreslået, og jeg ville droppe frokost faktisk- Hvis det er kl 14 må folk selv ha puttet en pølse eller andet i sig - så kaffe og kager synes jeg rækker fint, frem til middag
Men vi kan jo ha hver vores ide - det er vel også lidt med prisen, hvis nogen synes det er lidt højt. Givet at jo lavere, jo flere - ind til en vis grænse
vh
•
Svar: 420
Tråde: 27
Jeg håber det bliver den 7 maj, ellers har jeg mine to ældste weekend børn på besøg 
Hvis det bliver den 7 tager jeg nok min bedre halvdel og tredie skud på stammen med
Jeg synes der skal være arrangeret fra ca 14:00, så kan dem vil komme før gøre det og evt for egen regning spise frokost. Men en fælles aftensmad med koner er et must 
Det sagt, ville det være fint hvis lokalerne var ledige fra kl 09:00, til dem der kommer tidligt
Jeg mener vi skal lave lidt "messe" tilstand som Baun foreslog på Omega siden. Så kan vi hver især byde ind eller endnu bedre, forberede noget hjemmefra  Jeg tænkte feks på at forberede et Omega kaliber 560 display med forklarende tekst. Ellers ender det med de sædvanlige kasser (men ok, det er heller ikke at foragte  )
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
Hans Jørgen Skrev:Jeg håber det bliver den 7 maj, ellers har jeg mine to ældste weekend børn på besøg 
Hvis det bliver den 7 tager jeg nok min bedre halvdel og tredie skud på stammen med 
Jeg synes der skal være arrangeret fra ca 14:00, så kan dem vil komme før gøre det og evt for egen regning spise frokost. Men en fælles aftensmad med koner er et must 
Det sagt, ville det være fint hvis lokalerne var ledige fra kl 09:00, til dem der kommer tidligt 
Jeg mener vi skal lave lidt "messe" tilstand som Baun foreslog på Omega siden. Så kan vi hver især byde ind eller endnu bedre, forberede noget hjemmefra Jeg tænkte feks på at forberede et Omega kaliber 560 display med forklarende tekst. Ellers ender det med de sædvanlige kasser (men ok, det er heller ikke at foragte )
Vi kunne ikke være mere enige. Lokale klar god tid før kl 14 - start kl 14 med registrering kl 13 (jeg skal gerne sidde i registrering boden og kan vel også trykke badges - som kan udleveres, men der skal jo noget at sætte dem i - her tror jeg at huske Benny the Speedy kan være til hjælp)
Jeg er også frisk på praktiske opgaver under dagen - så bare sig til
Jeg medbringer givet også bedre halvdel og formentlig en hund hvis hotellet finder sig i det - ellers løser vi den med ungerne, men Henny (det hedder hun sgu og hun er sød  ) synes det er sjovt at ha hunden med, og kan gå lidt med den hvis det helt specielle i en 5513 ikke længere trækker.
Både aften og morgen sammen er hyggeligt, så tag roligt den bedre halvdel med. Sidst kom jeg aftenen inden og spiste dejlig mad i Silkeborg med Tomcat og Lars som vi løb ind i på hotellet- inkl. deres hyggelige bedre halvdele og Lars´s hund.
Nye deltagere vil med 100% sikkerhed bliver meget vel modtaget og taget med i sammenholdet
vh
•
Svar: 299
Tråde: 9
I Herning kostede det 300 kr pr. mand, og Steffen sponsorede så tæt på 500-600 kr pr. mand + hans eget vin.
Jeg syntes IKKE man skal budgetere med at bruge penge fra kassen. I Herning var der et overskud på ca. 8000 kr, i Silkeborg blev dette overskud hævet til ca. 10.000 kr og mon ikke det er en god ide at lade kasse beholdningen ca. være på dette beløb.
Som tidligere skrevet binder man sig for nogle udgifter, når man arrangere et sådan arrangement, og denne usikkerhed er der faktisk kun arrangørene til at dække, og i sådan en situation er det rart med lidt i baghånden.
Så mit råd, lad være med at bruge af kassen for at bringe arrangements prisen ned, brug kun af kassen af nød
Jacob
•
Jacob K Skrev:I Herning kostede det 300 kr pr. mand, og Steffen sponsorede så tæt på 500-600 kr pr. mand + hans eget vin.
Jeg syntes IKKE man skal budgetere med at bruge penge fra kassen. I Herning var der et overskud på ca. 8000 kr, i Silkeborg blev dette overskud hævet til ca. 10.000 kr og mon ikke det er en god ide at lade kasse beholdningen ca. være på dette beløb.
Som tidligere skrevet binder man sig for nogle udgifter, når man arrangere et sådan arrangement, og denne usikkerhed er der faktisk kun arrangørene til at dække, og i sådan en situation er det rart med lidt i baghånden.
Så mit råd, lad være med at bruge af kassen for at bringe arrangements prisen ned, brug kun af kassen af nød
Jacob
+ alle de 111111 man kan komme med - budgetter uden dem - og budgetter aldrig sådan, at selv worst case scenario ikke kan dækkes af de ca 10.000 ekstra
vh
•
Svar: 420
Tråde: 27
hannover_dk Skrev:.........
Jeg medbringer givet også bedre halvdel og formentlig en hund hvis hotellet finder sig i det - ellers løser vi den med ungerne, men Henny (det hedder hun sgu og hun er sød ) synes det er sjovt ..
Nye deltagere vil med 100% sikkerhed bliver meget vel modtaget og taget med i sammenholdet
vh
Jammen hallo, hvis de accepterer hunde så kommer Futte da også med 
Hvis vi kan, kommer vi måske også dagen før og jeg kan evt også give et nap med
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg tror ikke der bliver det store behov for hjælp på selve dagen.
Vi har godt gang i de fleste ting
En sikkerheds buffer i form af kassebeholdningen, havde jeg ikke lige tænkt over.
Men jeg regner med en forholdsvis kort tilmeldings og betalingsfrist.
På den måde burde det være muligt at køre det rimeligt sikkert.
Det springende punkt bliver prisen, kan man allerede fornemme.
Men som tidligere nævnt, laver vi det arrangement, som vi mener er det bedst mulige under omstændighederne.
Og så må folk jo selv tage stilling til om de vil deltage.
Hvis vi skal rette til og ændre, hver gang der er en der har en mening, bliver det aldrig til noget.
Så sæt de to datoer af i kalenderen, og læn jer tilbage og afvent
•
Hans Jørgen Skrev:hannover_dk Skrev:.........
Jeg medbringer givet også bedre halvdel og formentlig en hund hvis hotellet finder sig i det - ellers løser vi den med ungerne, men Henny (det hedder hun sgu og hun er sød ) synes det er sjovt ..
vh
Jammen hallo, hvis de accepterer hunde så kommer Futte da også med 
Hvis vi kan, kommer vi måske også dagen før og jeg kan evt også give et nap med 
Sidst spiste vi på Italiensk om aftenen inden, nogle af os som ankom tidligt og løb på hinanden (og søgte via receptionen)- og Både Lars (Røddinge) med viv og vi havde hunde med +(Tomcat med hustru - (kom det lidt sjovt ind her) - og der var da vandskål og alt, og Lars havde da lige lidt godt til bagefter på værelset, og vi andre havde minsandten også lidt i kufferten viste det sig (der blev dannet noget der havde fået Cafe/Bar Ketchup til at rødme), så vi havde et stille after-party med partners og hunde som blev behørigt luftet sammen med ure der gik på tur:D
Det er helt fint at komme lidt tidligt at "logge ind"
vh
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg er naturligvis med - også uanset pris, men jeg må sige at bliver det Nyborg Strand vil jeg nok ikke tage overnatning. Jeg bor jo i Nyborg.
Vedr. pris vil jeg sige at 500 - 1000 må være ok uden overnatning.
vh Baun
•
|