Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Tifosi Skrev:Fordi man kan lide en Burger, gør det ikke den til gastronomi..
Fordi man kan lide Tom, gør ham ikke til en skuespiller..
Skuespillemæssigt er Tom C middelmådig - gør brug af de samme to "masker" karrieren igennem, og har en yderst begrænset
Hvor der det man kan finde de der facitlister? de virker da nyttige når man ikke ved bedre
Jeg kan da være i tvivl om John Lennon var større end Poul - eller om Monthy Pyton mente det da de skrev det eller andet - og ham der Tom Cruise - jeg har da grebet mig selv i at synes det var spændende om han nu faldt ned med flyet- men det forstår jeg nu, at det muligvis ikke var, men i alle fald uden antydning af kunst.
Det var smart hvis nogen lige kunne komme med et par facitlister på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.facitlisten-" o
nclick="window.open(this.href);return false;">www.facitlisten-</a><!-- w --> det-er-om-at-synes-om.dk så man ikke faldt i vandet, når man talte med intelligente mennesker i omgangskredsen
(håber jeg har stavet ret)
vh
•
Svar: 460
Tråde: 69
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
hannover_dk Skrev:Tifosi Skrev:Fordi man kan lide en Burger, gør det ikke den til gastronomi..
Skuespillemæssigt er Tom C middelmådig - gør brug af de samme to "masker" karrieren igennem, og har en yderst begrænset
Hvor der det man kan finde de der facitlister? de virker da nyttige når man ikke ved bedre
Jeg kan da være i tvivl om John Lennon var større end Poul - eller om Monthy Pyton mente det da de skrev det eller andet - og ham der Tom Cruise - jeg har da grebet mig selv i at synes det var spændende om han nu faldt ned med flyet- men det forstår jeg nu, at det muligvis ikke var, men i alle fald uden antydning af kunst.
Det var smart hvis nogen lige kunne komme med et par facitlister på [url]"http://www.facitlisten-" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.facitlisten-[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; det-er-om-at-synes-om.dk så man ikke faldt i vandet, når man talte med intelligente mennesker i omgangskredsen
(håber jeg har stavet ret)
vh
Hvis vi så blir ved ursnakken. I finder jo nok fora, hvor der kan snakkes film.
Tillykke med uret. Jeg kan nu god li det (på jydsk)
VH
Morten
•
Svar: 350
Tråde: 19
Tifosi Skrev:Fordi man kan lide en Burger, gør det ikke den til gastronomi..
Eneste ok-præstation er Kubrick´s "eyes wide shot"
Det vil sige at en burger på absolut ingen måde kan være gastronomi? – Jeg vælger nu at tro, at det afhænger med hvem kokken er…
Tifosi Skrev:I øvrigt...
I øvrigt hedder filmen ikke ”eyes wide shot”, men Eyes Wide Shut. Med ”u” som i udueligt, ubehøvlet og uintelligent..
Skal nok holde mig fra denne tråd fremadrettet, jeg kan bare ikke tage det seriøst, at Tifosi mener hans kommentarer er nødvendige.
TT
Lækkert ur. Glæder mig til at se billeder af det.
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
•
jacob jensen
Unregistered
Ser også frem til et par billeder af din Top Gun
om man vil/skal blande filmsnak og moviestars præstationer ind i tråden vil jeg ikke blande mig i,nu interesser film mig ikke det store så jeg sorter bare selv
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Proxi Skrev:Tifosi Skrev:Fordi man kan lide en Burger, gør det ikke den til gastronomi..
Eneste ok-præstation er Kubrick´s "eyes wide shot"
Det vil sige at en burger på absolut ingen måde kan være gastronomi? – Jeg vælger nu at tro, at det afhænger med hvem kokken er…
Tifosi Skrev:I øvrigt...
I øvrigt hedder filmen ikke ”eyes wide shot”, men Eyes Wide Shut. Med ”u” som i udueligt, ubehøvlet og uintelligent..
Skal nok holde mig fra denne tråd fremadrettet, jeg kan bare ikke tage det seriøst, at Tifosi mener hans kommentarer er nødvendige.
TT
Lækkert ur. Glæder mig til at se billeder af det. 
Hej Proxi
Vi er 100% enige, og jeg synes at du skal fortsætte med dine rigtige og gode kommentarer.
MVH Peter
•
Jeg vil gerne takke Proxi for at ville læse korrektur, og dernæst glæde mig over peters natlige rødvinsindslag som jeg finder meget underholdende.
Tak til Jer.
/Benito
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
tak for denne gang Tifosi. Du fik en klar advarsel sidste gang, da du ikke kunne udtrykke dig probert. Du er hermed banned.
Mikael
•