Uden det skal blive en ren bil tråde svare jeg lige Mads her i åben forum håber det er OK for alle andre herinde på forummet.
Der er flere ting ved Aston Martin (herefter AM) som gør at mærket for mig slet ikke har den eksklusivtet
som den har for mange andre,dette er min personlige holdning andre er mere end velkommen til at have deres
AM har været ejet af ene tvivlsomme ejer efter den anden,Ford kom ind over og til satte lidt Ford stumper i bilerne køber du en bil i denne prisklasse i dag
så skal det første indtryk du få af bilen bare ikke være en Mondeo nøgle sorry to say.
Nu kan man sige at AM er eksklusivt fordi det er en meget dyr bil hvis det er ens eneste parameter for mig skal der bare lidt mere til,
jeg mener AM lever for meget i fortiden og slet ikke udvikler deres design nok,det har jo så også noget med økonomi at gøre og så er vi tilbage til hvorfor der de
senere år ikke har været økonomi i at eje AM og der er det jeg mener at kvaliteten ikke har været/er god nok.
Bentley er et meget god eksempel på et mærke som også var i nød og først fik lavet en mode i nyere tid med god økonomi i
da de kom under VAGs vinger og kvaliteten blev forbedret.
Et mærke er for mig eksklustivt hvis det generalt kan dateres langt tilbage uden for mange underlige ejere(selvfølgelig helst en farverig stifter),så skal det kunne kædes sammen med en lang flot historie i motorsport og nogle smukke klassiske modeller som kan få en til at tænke på biler som kunst og så ligger de selvfølgelig
i et prisleje som gør at de fleste af os må drømme om dem.
Nogle eksempler kunne være Ferrari og Porsche
Ferrari kvalitet haltede i mange år og de var fyldt med Fiat stumper det var rent faktisk og ved at tage livet af Ferrari men Fiat (Ford ville faktisk også gerne have haft købt Ferrari) fik styr på mærket og i dag laver de rent faktisk biler der kan tåle at blive brugt,men alt det andet der giver auraen har mærket til fulde.
Porsche har det også stadigvæk,biler i rigtig høj kvalitet med en flot historie og en genial stifter
det bliver spændene at følge mærket under VAG de kommende år håber ikke der går Lambo i den
Men jeg er da enig i at hvis man vil viser at man har penge så kan en AM være sagen se bare Remee

men er det fedt
jeg tænker helt ærligt når jeg ser en at det er spild af penge og at ejerne ikke har det vilde forstand på biler.