Hjælp til mit første ur
Rolex Sub. er jo det lette/sikre valg, men jo også (som Omega Seamaster) lidt main stream i luksusure klassen.

Jeg ville kaste blikke efter IWC også.....

Og så ville jeg lige overveje et Omega BA - især hvis du godt kan lide Chronograf look er det et helt fantastisk køb til under 20 K brugt.

vh Baun
Svar
Hejsa,

I må undskylde mit mangel på svar. Jeg har fået prøvet alle urene på. Og valget stod meget klart, lige da jeg fik det på håndledet. Breitlinget var the one for mig. Det sad perfekt, og udseendet er genialt.

Dog havde urhandleren ikke den rette urskive farve hjemme, så jeg har bestilt et styks Breitling Avenger (Tidligere kendt som Skyland) med brun kalveskindsrem og sort baggrund/subdials.

Tusind tak for hjælpen allesammen. Jeg ved godt at Rolex sikkert har et bedre værk, men det Breitling fangede sku mit hjerte på stedet Icon_e_smile Passer nok også lidt bedre til min aldersgruppe/fag (21 årig sælger) Icon_e_smile
1999 Breitling Aerospace
199x Camel Trophy
Svar
Martin P Skrev:Tusind tak for hjælpen allesammen. Jeg ved godt at Rolex sikkert har et bedre værk, men det Breitling fangede sku mit hjerte på stedet Icon_e_smile Passer nok også lidt bedre til min aldersgruppe/fag (21 årig sælger) Icon_e_smile
Velbekomme - og du har jo gjort helt som du skulle. Set ting igennem, taget råd, set videre, og TRUFFET ET PERSONLIGT VALG som lyder helt perfekt for dig. Stort tillykke med uret. Sammensætningen lyder også lækker. Ventetiden er sur, men kilder også, så glæd dig Icon_e_biggrin
vg
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tillykke med uret knægt Icon_e_wink Icon_e_biggrin
respekt for at du fulgte hjertet Icon_cool
Svar
Martin P Skrev:.....men det Breitling fangede sku mit hjerte på stedet Icon_e_smile
Og det er lige netop det, det hele handler om Icon_e_biggrin
STORT tillykke med uret, og som jeg har sagt før, så er der ikke noget som tiden lige inden man får uret Icon_e_wink
Svar
hannover_dk Skrev:
Martin P Skrev:Tusind tak for hjælpen allesammen. Jeg ved godt at Rolex sikkert har et bedre værk, men det Breitling fangede sku mit hjerte på stedet Icon_e_smile Passer nok også lidt bedre til min aldersgruppe/fag (21 årig sælger) Icon_e_smile
Velbekomme - og du har jo gjort helt som du skulle. Set ting igennem, taget råd, set videre, og TRUFFET ET PERSONLIGT VALG som lyder helt perfekt for dig. Stort tillykke med uret. Sammensætningen lyder også lækker. Ventetiden er sur, men kilder også, så glæd dig Icon_e_biggrin
vg
Jeg går bare og tæller dage. Icon_e_smile Køber det i Helsingborg, men de har ikke uret på lageret ved deres distributør, ergo det skal bestilles. De regner med lidt over en måned i worst case. Det er jo overkommeligt Icon_e_smile

Kim & Jacob --> Tak skal I have. Icon_e_smile
1999 Breitling Aerospace
199x Camel Trophy
Svar
...tillykke...og som altid venter vi spændt på et "skud" af uret på armen!!!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Tak John Icon_e_smile

Nå nu er der lidt ændringer.

Jeg har gået og tænkt.. Fordi Breitlinget er svinefedt... Men, jeg kunne ikke få det Tag Heuer ud af hovedet.

Så kort sagt har jeg taget et andet valg.

På torsdag skal jeg hente mit nye Tag Heuer Carrera Automatic.

Derefter går jagten ind på et brugt Chrono Avenger i titanium.. Ellers sparer jeg op og køber en ny Skyland.

Så har jeg to fede ure, og med brugt priserne på avengeren, så er det lige før jeg kan få begge til et nyt Skylands pris.

Hvad synes I, er det helt pløk? Jeg synes det sku ikke.

Det er dette TAG her

[url]"http://www.gemnation.com/images/watches/TagH/WV211B.BA0787.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.gemnation.com/images/watches ... BA0787.jpg[/url]
1999 Breitling Aerospace
199x Camel Trophy
Svar
Du er RAMT!!!!....og kan nu ikke kun have ét ur...ha ha ha..velkommen i klubben!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
JohnFyn Skrev:Du er RAMT!!!!....og kan nu ikke kun have ét ur...ha ha ha..velkommen i klubben!
Ja lige præcis..,. Icon_e_biggrin

Det er fedt, men også ganske kostbart.

Og nu så jeg jo så igår at Micki har et Breitling Colt GMT tilsalg.

Avengeren er 100% fast, jeg skal bare finde ud af om jeg vil have Colten eller Tag Heueret som kompagnon til det. Hvad synes du? Ideen er et lidt mindre, stadigvæk råt ur, men mere "dress" agtigt Icon_e_smile
1999 Breitling Aerospace
199x Camel Trophy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)