Jeg har ad flere omgange selv kigget på Sinn UX. De er dog blevet fravalgt, da der har været vanskeligheder med den olie, som Sinn anvendte i starten af urets "karriere". Den misfarvede simpelthen markeringerne. Idag, der er Sinn overgået til en anden olie, som efter Sinns udsagn, ikke skulle misfarve. Ydermere, så har der været mange "meldinger" om, at urets sekundviser stoppr, springer over og i det hele taget går uens. Nogle mener, at det skyldes olien i uret, og efter mit bedste vidende, så har jeg ikke hørt, at Sinn har taget fat om den del af urets kritikpunkter. Sidst, men ikke mindst, så skal uret, pga oliefyldningen, serviceres ved Sinn i Frankfurt HVER gang urets kasse skal åbnes. Dét synes jeg er for upraktisk, når man sammenligner med de mekaniske alternativer du kigger på.
Den viste Breitling er super fed - men dog nok for stor, som jeg kunne læse af din "præference-liste" ... ?
Anonimo laver nogle OxPro coatede ure, som er mat-sorte i urkassen. Jeg kan ikke huske alle modellerne, men San Marco og Militare véd jeg findes med sådan et udseende. Anonimo ser man ikke så ofte, og så leverer de en SUPER kasseforarbejdning og et spændende design (som dog fra tid til anden bliver liiiige end tand "over the top" ...

Generelt super flot, vil jeg dog sige

)
Sinn U2 ville også være min førsteprioritet, men det er jo dejligt med lidt inputs