Svar: 2,247
Tråde: 247
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Feb 2008
wow, den ser godt nok flot ud.
Kunne vi få et billede mere af remmen <!-- s;) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";)" title="Wink" /><!-- s;) -->
Du skulle gerne modtage remmen fra mig, senest imorgen.
plus aura plus, telle est la vie.
•
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Feb 2008
Takker Claus, den er sq en flot rem, men kan ikke finde du af hvad jeg syntes omm syningerne i keeperne.
Det er godt at have noget at glæde sig til

Syntes selv den er lækker den rem, plus at det er en kombination jeg ikke har lavet før, har ikke en gang lavet en til mig selv.
Håber du kan lide den <!-- s;) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";)" title="Wink" /><!-- s;) -->
plus aura plus, telle est la vie.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Hej
Jeg går og venter på en rem magen til, altså en brun Paw Marker i brun med gule syninger, jeg synes bare at den er perfekt til Pam 24 men jeg tror at den vil klæde mit Pam 25 ligeså godt.
MVH Peter
•