Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Dén var smart, Don
De venligste hilsner, John
•
jacob jensen
Unregistered
Hvis du ved hvor han bor er det INTET problem at få dine penge igen.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Jeg tror du får dine penge. Han har jo intet ud af at kontakte dig og komme med historie, og så ikke betale tilbage, det ville jo være nonsens. Han ville jo stå lige så tåbeligt overfor politiet. Jeg er en type som vælger, i sådan et fald, at tro på det gode. Hans far kan være død, han kan ha været syg - og ligget på Bornholm og gjort at han ikke fik sendt og svaret dig, og der kan være 100 andre årsager, inklusiv sjusk, som masser af mennesker har masser af.
Han kan også ha villet svindle, men bestemt sig om hvis han har læst at politiet bliver involveret, naturligvis kan det sagtens være sådan, men jeg vælger det positive, og tror som nævnt at pengene i alle fald kommer retur.
Læren er jo let, man overfører ikke penge til folks bankkonto hvis ikke man har grund til at stole 100% på dem. At følge det er ind imellem mere besværligt, hvis nu det LIGE er noget man SKAL bruge, og alt virker tilforladeligt, og vi ikke taler en månedsløn. Jeg har da overført direkte til tyskere jeg ikke kendte, bare fordi jeg kunne se, at de havde handlet en del gange, og kommer også til at tage den risiko fremover.
vh
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
hannover_dk Skrev:Jeg tror du får dine penge.
Måske, men i hvert fald ikke uden kamp. Jeg tror det kræver hjælp fra Politiets side, eller at du møder op på hans adresse. Før tvivler jeg på at du ser skyggen af en rød femøre, men jeg håber jeg tager fejl...
•
jacob jensen
Unregistered
Jeg tror DonWerner har meget ret her,politiet ind over eller møde personlig op hos manden
jeg ved godt hvordan jeg greb sagen an.
•
Svar: 1,053
Tråde: 42
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
jacob jensen Skrev:Jeg tror DonWerner har meget ret her,politiet ind over eller møde personlig op hos manden
jeg ved godt hvordan jeg greb sagen an.
Jacob. Det er ret dyrt at rejse til Bornholm
•