Vi må give den en skalle!
Jeg tror ikke det er nok at stemme om beløb kontra vil/vil ikke. Som jeg antydede ovenfor, så vil jeg gerne vide, om jeg stemmer for stort beløb/stort indhold. Jeg synes det var smadder hyggeligt både hos Tukjær, og da I var her - men begge dele havde jo et lavt ambitionsnivau og lav pris. Hvis pris/ambitionsnivau er højere er det helt sikker også mere sandsynligt at mange gerne vil lægge transport oveni.

/Bjørn.
Svar
Tvivler på at i bliver mere end 10 hvis det koster 2k......

500 kr. kan de fleste godt afse, ingen tvivl.....
Svar
Vi skal vel bare finde det leje hvor flest vil være med og så se hvad vi kan lave af GTG for det leje der er stemning for Icon_cool
Svar
vil give tukjær ret - jeg er med men ikke til 2k men god fornøjelse
Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
jacob jensen Skrev:Vi skal vel bare finde det leje hvor flest vil være med og så se hvad vi kan lave af GTG for det leje der er stemning for Icon_cool

Præcis.....
Svar
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det skal være så dyrt, det virker som om; dyrt = godt!

For mig at se er det da det at være sammen og se en masse ure og få nogle gode historier og ansigter på debatørerne der er i højsædet.

Herudover kunne det jo være vi kunne få nogle folk fra branchen ud og fortælle om spændende ting omkring ure mv.

Hvis jeg vil spise på NOMA eller Formel B, vil jeg da meget hellere se min kone i øjnene samtidig end at sidde sammen med 10-12 urnørder.
Svar
Speedy Skrev:Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det skal være så dyrt

Det skal det bestemt heller ikke. Mine ideer og forslag var mest tænkt som oplæg, hvis vi er oppe i højere beløb. En afstemning kan bedst vise, hvor interessen er - og Jacob Jensens forslag er jo rigtig godt!

Baun lagde på den anden side op til mere end de lidt tilfældige møder - og det synes jeg er en god idé. Jeg personligt synes især at et eller to relevante indlæg fra personer, der er fagfolk på deres område, er meget med til at højne niveauet.

Rammerne (hotel/privat) og mad (Michelin***/sandwich) er mindre vigtigt.

/Bjørn.
Svar
Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke kunne drømme om, at give 2k + overnatning, transport m.v. for at se på ure en aften og få lidt at spise.

Hvis man regner lidt på det, så vil det for mit vedkommende være ensbetydende med kr. 2000 til arrangementet, omkr. kr. 600 til transport incl. broafgift, kr. 1500 til overnatning og så formentlig omkr. 1000 til diverse andet løst (lidt at drikke, forplejning på køreturen osv. osv. og så vil jeg slet ikke tænke på, hvis man lader sig lokke til en bytur, når nu man er sammen med hyggelige mennesker !! Icon_e_wink )

Det svarer til ialt omkr. 5.100,-.

..................... og det er så hér, at jeg begynder at spekulere på alt det, jeg ellers ville kunne få for det beløb !!

For mit vedkommende er det ikke noget beskedent beløb !

Jeg deltager mere end gerne i forskellige arrangementer, hvis prisen står i rimeligt forhold til hvad jeg synes, at det giver mig. Men jeg skal ærligt indrømme, at jeg nok mere er til et hyggeligt GTG i mindre skala - det kan godt være, at det er ensbetydende med færre ure og færre deltagere, men til gengæld tror jeg, at der er større chance for, at jeg får hilst på alle og set alle ure.
Svar
Jeg forstår sagtens de som synes det lyder dyrt - men ex mødet i Horsens med middag og vin betalt for noget med 500 kr (husker det faktisk ikke) + overnatning var rigtig hyggeligt også - og jeg havde enda kone med (som Baun også havde det)

Det ene udelukker jo slet ikke det andet - men jeg tror afstemningen vil vise begrænset interesse hvis vi taler 2000 kr - men lets see når Baun laver sin afstemning når udtalelser har været testet
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Mange vil gerne til urmøde - og også godt betale for transport og indhold mv.

Men en halvdyr middag og overnatning er mindre tvivlsom.

Så jeg begynder at tænke på et arrangement - måske på et konferencecenter eller mindre hotel udenfor byen, (den ene eller anden by) hvor vi mødes over middag fx. 14.30 Kaffe og kage kl. 15.00 og tid til at se på og snakke om ure gerne med omtalte workshops og måske en god gæst, hvis vi kan finde den rette!

De der så vil kan tilmelde sig en middag kl. 18.30 ... og hvis nogen vil overnatte, kan det jo også lade sig gøre.

Personligt mener jeg ikke dette er så meget anderledes - eller dyrere end når og hvis man tager på en lille week-end tur med konen - og Conni er også gerne med på sådan et arrangement.

Så bestemmer man jo selv om det må koste 300,00 kr - 800,00 kr eller mere end det!

Men lad os få lidt mere input før vi tager en føler med afstemning.

Og til Benny. Det er også fint at være i de lokaler du har og man kan holde gode ur-møder der.

Men hvis jeg rejser fra Fyn og vil spendere en god middag også - og en overnatning, vil jeg selvfølgelig gerne kunne være på det samme sted hele tiden - og ikke mindst på samme sted som de andre, der vil have middag og overnatning... vi havde faktisk både en hyggelig nat - og morgen på Jørgensens Hotel sidst i Horsens. Vi bliver jo spredt for alle vinde, hvis ikke det foregår et sted der rummer det hele!

Men er der ikke tilslutning til dette er andre, mere lav profilerede arrangementer, også velkomne.

Personligt kan jeg nu godt lide en god middag i gode venners lag og en hoteltur skattes også af Conni! Men ja - det koster naturligvis! Det er som med ure et spørgsmål om muligheder - men også om prioritering!

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)