Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
hmm.... Smag og behag......
Mit Suunto er både blevet opdateret osv. Det har to gange været sendt tilbage til producenten.
Men ak, problemerne er hele tiden til stede.
Jeg medgiver, at Suunto er et alternativ, men jeg synes ikke, at det er et godt alternativ.
Jeg ville aldrig turde satse mit eller andres liv på urets funktioner...
Casio Protrek prg 80, har jeg tit stolet på og aldrig haft problemer...(jeg lever jo endnu!!

)..
Anyway, God jagt...
MVH
SK
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg talte kun om den generelle finish på urkassen, og ikke funktionaliteten på urene, for den kender jeg ikke ret meget til, da jeg som regel kun skifter batterier på disse ure.
MVH Peter
•
Svar: 3
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg var i samme situation som dig og var selv i tvivl om hvilket ur jeg smide penge efter, når jeg skal gøre tjeneste.
Efter utallige overvejelser endte jeg med det her, som jeg har bestilt:
[url]"http://www.trendytime.dk/product.asp?product=559&sub=8&page=1">http://www.trendytime.dk/product.asp?pr ... b=8&page=1[/url]
Det vigtigste for mig er, at det kan tåle hårde belastninger, at lyset tænder automatisk så man nemt kan notere tiden ved natarbejde, og sidst at det også kan bruges til at måle tider når man løber/træner.
Termometer og barometer er for mig ligegyldigt, men ville faktisk gerne have haft kompass i, men så blev det nogle ordentlige klodser og nogle helt andre priser.
Henrik
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Casio G-Shock er brugt af mange soldater.
MVH Peter
•
Svar: 91
Tråde: 27
Jeg har et Casio PAW1200-1V som jeg gerne sælger, det har faktisk aldrig været brugt, men jeg har dog ikke garanti beviset længere. Så det bliver billigt.
Det er et rigtig fedt ur, til eks. Militærbrug.
•
Svar: 3
Tråde: 0
Hvor meget sælger du det for og er der nogle fejl på uret?
Vh.
Henrik
•