Den flotteste Diver?
#21
Hvad står sådan en Wempe-fætter i? Jeg har haft kig på den flere gange, og den står højt på listen.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#22
Fra 75K. Enig med Mads. Wempe udgaven klart nummer ét.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#23
GTwatch Skrev:Hvad står sådan en Wempe-fætter i? Jeg har haft kig på den flere gange, og den står højt på listen.

Der findes et til salg på en ur-site til den nette sum af 110 kkr Icon_e_surprised

ellers er der denne blue:

[url]"http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&th=1030692&start=0&rid=41217">http://forums.timezone.com/index.php?t= ... &rid=41217[/url]

Mvh Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
Svar
#24
Med lidt held kan de findes for små 100 k. Tror det bliver svært at finde wempe til 75. Måske et af de to andre Scuba´s. De er lidt billigere...

/Mads
Svar
#25
Vil man gi 110k kan man jo altid det. En hurtig søgning viser at uret kan findes i Holland til 11500Euro. Med flybillet, taxa forbi en AP forhandler samt urets pris er der en del at spare.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#26
Er der en her der har en Wempe kunne du så ikke give mig et praj.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#27
En af mine favoritter...

İmage

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
#28
Mads Gjødesen Skrev:Måske et af de to andre Scuba´s. De er lidt billigere...

/Mads

Icon_e_biggrin jeg tror de bliver de andre tre Scuba's i år Icon_razz

İmage
Svar
#29
m.dk Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Måske et af de to andre Scuba´s. De er lidt billigere...

/Mads

Icon_e_biggrin jeg tror de bliver de andre tre Scuba's i år Icon_razz

İmage

Ja ok tæller vi den seneste røde Boutique med ender vi på 3. Men uret er endnu ikke for alvor ude på markedet, så du får nok lidt svært ved at finde den på brugtmarkedet endnu Icon_e_wink Men den er lige på trapperne, så de kan nok findes på brugtmarkedet om et halvt års tid. Prismæssigt vil den nok ligge tæt på den blå og orange Scuba Boutique.

/Mads
Svar
#30
Puha det er da lidt lækkert det AP. Hvad ligger de 2 andre Scuba divers på, Mads? Hvilket værk sidder der i?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)