GMT 16760 "Fat Lady"...
Spiderwebbed glossy 16800/0 skiver koster ca. 350e
Spiderwebbed glossy 16750 skiver koster ca. 300e
Matté 16750 skiver koster ca. 5-600e
Matté 16800 skiver koster ca. 6-800e

Bare for at have noget at sammenligne med.

Morgan

ps. DRSD MKIII skive, ca. 7000e Icon_rolleyes
Svar
Morgan hvordan ligger priserne på div. MK I-VI DRSD skiver? Hvilke er mest eftertragtede? Iflg. nogen eksperter er MK III mere eftertragtet end MK II? Kun overgået af MK I. Hvad mener du?

Jeg bliver mere og mere glad for mit MK III DRSD Icon_cool Nok er den meget slidt, men når det først er blevet serviceret og får lynette og ny lænke skal den nok blive pæn. Uret er trods alt fra 1972 og brugt hver dag siden af den forrige ejer. Så masser af historie...Bemærk blandt andet svejseklatterne på lænken

/Mads

İmage
Svar
Der er ikke nok statistisk materiale (ie. nok solgte skiver) til deifnitivt at sige hvad der er mest sjældent, men MK3 har en tendens til at få den højeste pris, da med lidt gradbøjning af serie nummer db'erne passer den i flest ure. Icon_e_confused

Prisen for en MK4 ville nok være det samme. Omkring 7k euro. De eneste der er voldsomt forskellige er special dials (cartier etc) eller de tidlige brune.

M
Svar
Hej

Så er vi tilbage igen omkring en diskussion omkring blank skive kontra mat skive, og jeg mener stadigvæk min 16750 med mat skive er mere værd end en 16750 med blank skive.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Så er vi tilbage igen omkring en diskussion omkring blank skive kontra mat skive, og jeg mener stadigvæk min 16750 med mat skive er mere værd end en 16750 med blank skive.

MVH Peter

Øeh. Ja.

Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)