Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Mads Gjødesen Skrev:Et stk. PAM 1A! Dermed er jeg den 3. Mads i rækken af PAM ejere som tæller ca. 15-16 personer so fare. Kan det hermed konkluderes at hver 5. PAM-ejer i DK hedder Mads?
Mads Gjødesen
Der er også tre Martin, to her og en der ikke har meldt sig endnu. En trediedel af alle pamejere i Danmark har et fornavn der begynder med M. Der er to Lars. L kommer lige før M i alfabetet. Jeg ser en klar tendens.
•
Svar: 4
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Et nyindkoebt PAM90 her.
Men taeller det naar jeg ikke bor i DK ??
Chris
•
Svar: 10
•
Svar: 333
Tråde: 74
Her til formiddag ankom 111'ern

Flot, enkelt og den børstede lås er mere rå at se på end den polerede.
OG ingen andre har brugt uret før mig
Uret er købt hos SM, afsendt igår og hos mig idag til formiddag.... det kunne post DK godt lære lidt af.
Så kan SD'ern få lidt hvile.
Guru13
•
Svar: 49
Tråde: 8
•
Svar: 4
1 stk ny-erhvervet PAM50 - kan kun svært forestille mig at det bliver mit eneste og julen står jo for døren!
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Status er 23 ejere og 31 ure. Gad vide hvor mange Klarlund sælger om året? Nogen som ved det?
Jeg har lige byttet et AP Offshore chrono til et pam 89, Pam 6 og et Rolex sub 168000.
Lækkert at få hele tre nye ure til jul
Mads Gjødesen
•
Er der ikke nogen der kender klarlund så godt at man kan høre hvor mange de ca. har solgt.
Det må da give en god ide om antallet i Danmark - der går vel både ure ind og ud af landet, så hvis de tal går nok nogen lunde lige op.
Jeg tror at de fleste der handler Panerai er på vintage ure, dem der vælger at betale så mange penge for noget, så ukendt, for almindelige mennesker må have en speciel interesse i ure. Har man interesse i ure, er man vel også på vintage ure - eller ??
•
Svar: 26
Tråde: 12
Må hellere vise flaget så statistikken passer - ét stk. PAM5 for mit vedkommende (+2 stk. Rolex).
Hold skruen lige i vandet
/Jacob
•