Hvad kigger du på?
CT-Watches.dk Skrev:Det eneste der frister pt er et Panerai Submersible 243 hos Micki, men dem har jeg jo haft 3 af......
Også klart det fedeste ur, du har ejet Icon_e_wink
Svar
Jeg har længer set efter et gammelt sub, har også fundet et men det ser måske lidt for brugt ud

İmage

Og ellers er jeg altid på udkig efter dette U1

İmage
Svar
Jeg har længer set efter et gammelt sub, har også fundet et men det ser måske lidt for brugt ud

İmage

Og ellers er jeg altid på udkig efter dette U1

İmage
Svar
Egentlig kigger jeg på lidt forskelligt men hvis det skal være inden for rækkevidde så pt. er det disse jeg kredser lidt om….

İmage
Vulcain Nautical 100107.024VT

İmage
Vulcain Nautical 100152.080

İmage
Vulcain Aviator 100133.212

İmage
Vulcain Aviator 100133.211

Og drømmer også om denne JLC Polaris
İmage
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Ligesom @maclerche kigger jeg også efter noget super compressor, dog kun vintage. Det min kære fader lige har fået en JLC Master compressor GMT. Men de fleste vintage super compressor i god stand, er uden for økonomiske rækkevidde pt. :(
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Kigger længe efter et Rolex 16600 eller sub no date! Men jeg har ingen ide om hvor jeg skal finde pengene til det nu. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at skyde 422'ern af på nuværende tidspunkt!

Der er flere rejser planlagt i løbet af året, så der må prioriteres! Icon_dontknow
Svar
Lidt 30´ene - 50´ene kronoer i guld, 36 - 40mm og i (18kt) guld.
Rolex... men at finansiere uret er så et godt spørgsmål som svæver i det uvisse... Icon_e_confused
Bankrøveri er udelukket; de fleste filialer er snart kontantløse... At sælge crack til skolebørn ? Nøøøh, de er mere til designerdrugs pt... altså, nej.
At stille mig på strøget og spille guitar ? Have grunkerne samlet lige for min 103 års fødselsdag...osse nej.
Så må man nøjes med at se på billedet.

Cheers - John

İmage
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Hvad med en Universal? De har meget af den samme charme som de gamle Rolex'er?

Det behøver måske ikke være en Hermes udgave, men syntes skiven var fin på den her.
İmage
Svar
Jeg kigger på disse hos timetowatch.dk Icon_smil
İmage
İmage
İmage
Jeg kigger også på denne her Icon_smil
İmage
mit problem er at jeg ikke ved om jeg skal tage IWC BP eller måske to af de andre. Icon_thinking Icon_think
Hvad vil I gøre?
Svar
Jeg havde taget BP Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)