Lynette 114060
Grumpy Skrev:Endnu en update på lynette problematikken.

Jeg afleverede i lørdags mit ur hos Knud Petersen i Aarhus (AD'er), som kunne fortælle, at han normalt ikke ville lave et ur han ikke selv har solgt, på selve Rolex garantien, men at han alligevel godt ville hjælpe mig denne ene gang (mærkeligt nok!?)

I dag mandag, ringer han så til mig og fortæller, at han alligevel ikke vil lave uret, da det vil tage mindst en time for en urmager, og den regning ville der kun være mig til at betale. Alternativt ville han sende uret ned til Rolex - igen på min regning. Jeg hentede derfor uret så hurtigt jeg kunne, og under hans skrækfortælling om den måde jeg har købt uret på sluttede han med at spørge:
"Nååeh, har du så fortrudt den måde du har købt uret på?" - hvilket jeg selvfølgelig svarede nej til.
Er det ikke en fuldstændig utilstedelig opførsel af en Rolex AD?
/
Kristen
Svar
Dårlig stil!
Har man sagt A siger man også B. Denne underlige mellemting kan ingen bruge til noget. Tidsrøver.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Selvfølgelig er det og det er ikke første gang jeg høre sådan noget fra denne forhandler. Jeg synes at rolex bør drop ham som forhandler hvis han ikke kan give en god service til kunder
Svar
Der er en årsag til at INGEN i Aarhus bruger dem og har man bare 2 gram forstand på ure eller service løber skrigende ud af den biks... Icon_rolleyes

En tur til Herning eller Horsens... Icon_smil Bare ærgerligt at KP skal ødelægge Rolex ellers så gode servicepolitik Icon_head

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Der er en årsag til at INGEN i Aarhus bruger dem og har man bare 2 gram forstand på ure eller service løber skrigende ud af den biks... Icon_rolleyes

En tur til Herning eller Horsens... Icon_smil Bare ærgerligt at KP skal ødelægge Rolex ellers så gode servicepolitik Icon_head

/Mads

Jeg har/havde desværre kun 1,9 gram forstand på ure.
Svar
Hvor endte denne historie egenligt ?
Til jeres info tager det hverken 1-2 min. eller 15 min , men nærmere en time !
De nye Sub kræver at værket skal afmonteres før Lynetten kan tages af. Icon_computer
Ved genmontering skal der div. nye pakninger etc.
Så helt simpelt er det altså ikke
mvh
Steffen M
Svar
Clubman Skrev:

Hvad så med denne video som der blev lagt op tidligere i tråden Steffen - gør han det forkert? Det ligner for mig et keramisk Submariner ref. 116610LN eller tager jeg fejl?
Svar
KimT Skrev:
Clubman Skrev:

Hvad så med denne video som der blev lagt op tidligere i tråden Steffen - gør han det forkert? Det ligner for mig et keramisk Submariner ref. 116610LN eller tager jeg fejl?
Kunne det være et fake ur? Just asking.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Jeg TROR ikke der er nogle fake der har de fire fjerdebelastede "kugler" lünetten drejer på, men hvad ved jeg - jeg bruger ikke så meget tid på fake Icon_e_wink
Svar
KimT Skrev:Jeg TROR ikke der er nogle fake der har de fire fjerdebelastede "kugler" lünetten drejer på, men hvad ved jeg - jeg bruger ikke så meget tid på fake Icon_e_wink
Heller ikke jeg Icon_e_biggrin1

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)