seven friday
Da jeg prøvede et fandt jeg det alt for stort til mig, men på din arm ser det meget passende ud. Tillykke med endnu et ur til kassen Icon_smil
Svar
(01-10-2015, 07:30 PM)KimT Skrev: Da jeg prøvede et fandt jeg det alt for stort til mig, men på din arm ser det meget passende ud. Tillykke med endnu et ur til kassen Icon_smil

Mange tak Kim  Icon_smil

Det er en lidt omvendt oplevelse for mig...troede det var større, men er meget fornøjet over at det passer perfekt, både hvad kasse og rem angår.

Nu skal det så lige stå sin prøve hen over de næste uger, så må vi se om jeg stadig er lige begejstret  Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Med hensyn til begejstring, så flipper jeg ret meget for tiden og nyder hvert et øjeblik. Jeg havde egentlig besluttet mig for at holde mig lidt tilbage ifht. ure, hvorfor jeg solgte lidt ud og satte pengene i noget andet, men jeg kan sgu ikke helt slippe lysten til hele tiden at prøve forskellige ure Icon_head  Det ur der har begejstret mig mest for nylig er klart IWC ref: 3717 - et fantastisk ur på alle fronter (min smag)

Når det var et sidespring - undskyld Icon_flov
Svar
Det er meget forståelig Kim...som man siger er IWC jo ure uden nonsens og de klassiske smukke ure, må være en fornøjelse at bærer Icon_Up

Svar
Jeg kan stadig kun sige positive ting omkring SF. Der ryger lidt forskellige remme på og så kører det. Synes denne rem spiller ret fint i denne kombination. :)

Fedt at se du afprøver det Miwes!

İmage
Svar
Jeg er spændt på når nyhedsværdien har lagt sig om dette designer ur stadig har en plads i min kasse, men noget kunne tyde på det, for jeg har svært ved at slippe det igen....det er et totalt fjollet ur og får ikke høje karakterer når det kommer til aflæsning af tid, hvilket jo er et ur's primære opgave, men her er galskaben sluppet løs og det har fået fat på mig med sit skøre design.

İmage

Kunne nu godt ha tænkt mig at der var anvendt et safir-glas i stedet for det "vindues-glas" de har sat i Icon_head

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)