URRALLY 2014 - Tilmelding
Jeg kører fra Djursland og kommer forbi Århus på vejen.

Så hvis der er nogen der mangler køre lejlighed fra Århus kan de henvende sig til mig.

Regner med at være der fra start og tage hjem efter aftensmaden.

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
syntes ikke der er meget gang i den tilmelding til årets træf...jeg kommer selvom jeg ikke står på... Icon_e_biggrin1
Mvh Hr.holm
Svar
Jeg tror det er et skidt tidspunkt, som et par stykker har gjort opmærksom på. Eller også er tiden bare løbet fra Urrally. Men måske det vælter ind med tilmeldinger inden længe.
Svar
Jeg har skrevet lidt med arrangørerne omkring dette og jeg tænker at måske der mangler noget information om selve arrangementet (som Baun også har været inde på) før folk vil melde sig til? Vi må se hvad der sker - kommer der ikke en masse tilmeldinger tager os der er tilmeldt bare en hyggelig aften med god mad, fede ure og lidt at drikke Icon_e_wink
Svar
Og husk at tlmeldingsfristen nærmer sig, så hvis du går og overvejer er det ved at være tid Icon_e_wink
Svar
KimT Skrev:Jeg har skrevet lidt med arrangørerne omkring dette og jeg tænker at måske der mangler noget information om selve arrangementet (som Baun også har været inde på) før folk vil melde sig til? Vi må se hvad der sker - kommer der ikke en masse tilmeldinger tager os der er tilmeldt bare en hyggelig aften med god mad, fede ure og lidt at drikke Icon_e_wink

ja syntes ikke de har markedesført arrangementet så godt..
Mvh Hr.holm
Svar
Jeg deltog gerne Men som Claus er inde på, skidt tidspunkt.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg har trukket det lidt med at tilmelde mig. Dels synes jeg det er meget uheldigt at lægge et urrally midt i pinseferien/grundlovsdag og dels forventede jeg at få en hundehvalp 22. maj. Nu er det med hundehvalpen rykket til sidst i juni, så nu har jeg tilmeldt mig til Ur rally 2014.

Jeg kan ikke gennemskue hvad for et arrangement det bliver, men som kim skriver: Gode mennesker, hyggelige timer og en god middag. Det kan man vel altid klare.

Så vi ses 7 juni til Ur Rally 2014, med rent halm i træskoene og ur på armen.

vh Baun
Svar
Ja . Der mangler noget indhold ! Jeg kan kun sige at rammerne er der .jeg håbede/håber på at der var nogle der har gode idéer til et foredrag . Tema andet . Så hvis i har ideer så kom endelig på banen .
Svar
Kun 10 tilmeldte??? Icon_e_surprised

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)