Uret der aldrig sad helt godt på armen.
KimT Skrev:De nye spænder er MEGET bedre og sidder perfekt (på mig)

Signaturspænderne så super ud, men var ikke særlig komfortable.

Har du billeder af de nye og de gamle?
Svar
Det kan du tro. Jeg er hjemme i morgen og så skal jeg nok ligge dem op.
Svar
Har i deforme hænder drenge?
APs foldespænde sidder da helt perfekt! :)
Sælg alle jeres APer billigt til mig hvis i ikke kan lide dem! Icon_e_wink
Mangler en ROC! Icon_e_wink

İmage

İmage

İmage

Og så et billede af skiven... Fordi den er så pisse fed! Icon_e_wink

İmage

//Berg
Svar
Hopper lige med på Bergs side her.. Icon_e_wink Er ganske tilfreds med signaturspændet fra AP, (skal lige siges at jeg ikke har prøvet dobbeltspændet, hvor lænken var tilpasset til mit håndled). Jeg har ikke de største håndled så havde egentlig lidt forventet at det ville være no go med signaturspændet, men det sidder helt perfekt... Men alle håndled er jo også forskellige... Nu er mit AP jo ikke det største og lænken er ligeledes tyndere hvilet muligvis også har noget at skulle have sagt...

TIl sammenligning er der lige et billede af mit AP og Cartier der også bruger enkeltspænde...

İmage

Med hensyn til ure der sidder dårligt har jeg altid været vild med AP ROO safari og Panerai 358 som jeg var tæt på at lande for år siden, men må simpelthen erkende at jeg ikke har håndleddet til de størrelser... så alt over 44mm er helt no go for mig..
Svar
mojohe Skrev:
KimT Skrev:De nye spænder er MEGET bedre og sidder perfekt (på mig)

Signaturspænderne så super ud, men var ikke særlig komfortable.

Har du billeder af de nye og de gamle?
Det gamle ser således ud

İmage

Problemet for mig (og andre ved jeg) er at kanten af spændet sidder og gnaver lige på knoglen. Jeg har snuppet nicolaib´s billede og tegnet en pil på det kritiske område.

İmage

Det nye spænde ser ud som på billedet herunder. (undskyld det snavs der er på lænken Icon_flov )

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)