Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
Wenga Skrev:Og pillet af igen……
Den trykket ind på knoglen
Den korte ende af remmen skulle have været kortere eller mit håndled større..... Øv øv
Deres foldespænde er noget imo en seriøs design fejl (læs. noget lort) Den sidder helt forkert på armen, medmindre man har et virkeligt STORT håndled!!!
•
Svar: 273
Tråde: 33
Givet Likes: 0
Det er sjovt i har det svært med det spænde, jeg har foldespændet på min 15202 og det sidder upåklageligt på mit håndled
... Faktisk det ur i samlingen jeg synes sidder bedst på mig håndled...Men det viser vel bare at formen på håndledet også har noget at sige :)
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Stiller mig i køen af utilfredse brugere af AP-spændet. Skal man lave sådan et spænde skal det ligge på undersiden af håndleddet og ikke på siden. Regulær fejlkonstruktion
/Mads
•
Svar: 696
Tråde: 31
Modtaget Likes: 43 i 24 svar
Givet Likes: 92
Jeg læste om en gut der havde et lignende anke med IWCs foldespænde. Han løste det ved at få lavet en rem hvor den "korte ende" var meget kort og var godt tilfreds. Det er selvfølgelig lidt sent nu remmen er lavet.
Tidligere i dag havde jeg et AP Millenary 4101 (
link) på armen og det flotte APPA spænde niver mig fluks i mit tøse flæsk på underarmen.
Så der er måske noget om snakken.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
•
Svar: 359
Tråde: 46
peterkaa Skrev:Jeg læste om en gut der havde et lignende anke med IWCs foldespænde. Han løste det ved at få lavet en rem hvor den "korte ende" var meget kort og var godt tilfreds. Det er selvfølgelig lidt sent nu remmen er lavet.
Tidligere i dag havde jeg et AP Millenary 4101 (link) på armen og det flotte APPA spænde niver mig fluks i mit tøse flæsk på underarmen.
Så der er måske noget om snakken.
Ja at få lavet remmen kortere i den korte ende var også en af de ting jeg var inde på , men jeg har forængst fået remmen hjem.