Kender i følelsen?
Husk nu at modde jeres 007'ere

İmage
İmage
İmage
Svar
Kommer nok på et tidspunkt. Først skal jeg nyde det som det er nu er det mit første mekaniske ur, hvor præcis skal jeg regne med det er? Er jo vandt til quartz....

Sendt fra min HTC One
Svar
mit er + - et par sek pr. dag
Svar
Aaaaargh

Kender det alt for godt og venter pt selv på posten. Jeg bestilte en ny Hirsch Pure rem fra tyskland. Kan nu se på trak and trace, at den kommer på mandag.

Forhandlerne havde remmen på lager og lovede hurtig levering på 3 dage. Når remmen lander på mandag er den samlede leveringstid på.... 3 UGER :(

Mvh Thomas
Svar
He he

Det var sgu mærkeligt. Havde lige trykket på udfør, så ringede det på døren. Pakkeposten med min nye rem

Leveringstid: to uger og fem dage, men det er glemt nu :)
Svar
Husk altid at bestille varer søndag eller mandag, så render man ikke ind i weekend ventetid, hvor der ingenting sker. Jeg har selv prøvet at bestille sidst på ugen og fået weekend ventetid. Det er ulideligt Icon_e_biggrin1

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
TH Skrev:He he

Det var sgu mærkeligt. Havde lige trykket på udfør, så ringede det på døren. Pakkeposten med min nye rem

Var det Watch Band Center i Oranienburg? Deres lagerstatussystem er fuldstændigt håbløst, og deres kundeservice er vanvittig dårlig, men de har rigtig mange gode remme, hvis de altså er på lager...
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:
TH Skrev:He he

Var det Watch Band Center i Oranienburg? Deres lagerstatussystem er fuldstændigt håbløst, og deres kundeservice er vanvittig dårlig, men de har rigtig mange gode remme, hvis de altså er på lager...

Lige præcis. Har bestilt fra dem før, men dette var nok sidste gang :)
Svar
Slettegaard Skrev:Husk altid at bestille varer søndag eller mandag, så render man ikke ind i weekend ventetid, hvor der ingenting sker. Jeg har selv prøvet at bestille sidst på ugen og fået weekend ventetid. Det er ulideligt Icon_e_biggrin1
Ulideligt er det helt rigtige ord!;-)

Sendt fra min HTC One
Svar
Og det meste irriterende er, at hvis jeg havde bestilt en halv time før i onsdags, så havde jeg nok haft det igår

Sendt fra min HTC One
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)