04-10-2013, 03:10 PM
Også tillykke herfra Lars
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Køb af brugt Explorer 2 16570
|
|
06-10-2013, 11:15 AM
Hej alle,
Først tillykke til Lars! Måske du engang ville skrive lidt om dine indtryk af uret? Jeg besøgte butikken i Cannes og fik set det ur, jeg havde haft kig på. Interessant oplevelse og rart at få uret i fingrene og prøve det på. Jeg studerede uret efter anvisninger herfra - også med loupe. Butikken er nærmest et lille juvellerværksted og jeg blev lukket ind og betjent af en meget sød kvinde i hvid kittel, som fandt uret frem fra vinduet men ellers ikke havde så meget med det at gøre. Uret var efter min bedste overbevisning fint. Ikke poleret i sænk, med fin tritium og - forlød det - serviceret af en Rolex approved lokal urmager. Der var tydelig farveforskel på visere og timemarkeringer, men det synes jeg, at jeg har set flere steder. Ved ikke lige hvad jeg skal mene om det - ikke i sig selv en showstopper for mig. Teksten på skive var - synes jeg - lidt svag i det. Det kunne jeg ikke vurdere om er normalt. Jeg har simpelthen ikke set nok Rolex så tæt på. Og der slutter historien nok i virkeligheden: Jeg kunne ikke føle mig helt sikker på, om alt nu også var helt kosher. Men fint var det og min lyst til at finde et Explorer II er der stadig. Tilbage til damen: en anden afgørende faktor var, at den person jeg skulle handle uret med ikke var til stede. Så jeg kunne ikke få spurgt om dette og hint, kunne ikke få set alt tilbehør. Og kunne ikke forhandle med manden. Jeg er stadig fristet men vil nok lede videre i DK og håbe, at der dukker en perle op. Mvh Jens
06-10-2013, 06:07 PM
Idet personen der vidste noget om uret ikke var til stede og du ikke følte dig sikker nok, var det nok det rigtigt valg du foretog. Jeg er sikker på at der nok skal dukke noget op enten herhjemme, eller hos en "Good guy" i udlandet. Bliv ved med at tjekke markedet og finder du noget relevant så link til annoncen herinde og hør om ikke der er nogen der kender forhandleren og kan give deres besyv med ifht. stand ud fra evt. billeder.
Held og lykke med jagten Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
06-10-2013, 07:53 PM
Hej Jens.
Med lidt tålmodighed finder du nok én i DK. Det skader ikke at få set et par stykker inden du slår til. Mvh Klaus Mvh Klaus
07-10-2013, 11:49 AM
.
10-10-2013, 12:29 AM
.
10-10-2013, 08:51 AM
Hej Lars
Allerførst: stort tillykke med uret Synes nu ikke at dit wristshot giver indtryk af den store forskel i størrelse. Jeg synes snarrere at GMT virker mindre her. Jeg er dog enig i at lyse skiver ofte giver indtryk af at være mindre end mørke. Du kunne også gå efter den nye Explorer Kermitten ligger også mit hjerte meget nært, så den kan jeg absolut også godt følge. Føler mig dog ikke tiltrukket af den nye LV SUB på samme måde. Mvh. Pedellen: Aka. Ole der bor på en skole
10-10-2013, 11:19 AM
Tak for historien og tillykke med dit nye Rolex ur, en model, som der kommer mere og mere fokus på fornemmer jeg... og med rette.
Når du kigger på dit eget ur på håndledet virker det altid mindre end det ser ud på andre synes jeg. Sådan oplever jeg det i hvert fald ofte. Prøv at lade en anden du kender med nogenlunde samme håndledsstørrelse og statur som dig selv tage det på og se så, hvordan du oplevet størrelsen på uret. Jeg vil næsten garantere, at du oplever uret værende større på den anden persons håndled IMO passer størrelsen på uret rigtigt godt til dig. Det vigtigste er dog, at du selv er tilfreds med uret og dets størrelse, ellers holder det jo ikke. Ha' en forsat god dag __________________________
De bedste hilsner Lars Slettegaard Omega Seamaster Diver 300 M Casio G-shock Seiko 5 |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|