Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
Det er nu egentlig meget lækkert det 3880... og glædeligt, at IWC har fjernet topgunn stemplet i siden af kassen! For min skyld kunne de også godt have fjernet den røde flyver på sekund viseren, men skulle uret dumpe ned i favnen af mig ville det nok ikke være en deal-breaker
Omend jeg langt hellere ville have en 3786 selvom den er lidt dyrere... Havde en på hænderne (med lidt hjælp fra MortenKN) her for et par måneder siden til en SUPER pris, men fik den desværre ikke købt! Det ærger mig dagligt og tjekker løbende om der skulle være kommet en 3786 på chrono24 til en skarp pris! Helt sikkert et ur jeg godt kunne tænke mig at prøve
•
Svar: 886
Tråde: 46
Givet Likes: 0
@Hedegaard - Dén skulle du have købt! Det er klart det ur jeg savner allermest!!! Den sorte, matte keramik er fantastisk smuk og så er det bare så befriende meget anderledes end et stålur, så når man skifter - ja, så er det et gevaldigt skifte.
Skulle jeg kun eje to ure, så blev det mit Pam177 og et 3786 (3880-01 kunne også gå an).
Tror at 3880 er billigere at servicere end 3786 som jo er en Doppelchrono, de ER bare dyre pga. det komplicerede ekstra kronograf-modul som gør at hele uret skal skilles ad selv ved de mindste og normalt billige reparationer.
mvh
Michael
•
Svar: 5,076
Tråde: 304
Modtaget Likes: 147 i 89 svar
Givet Likes: 285
Her er link til lækre billeder fra din tråd Michael.
Det er også et rigtigt fedt ur.
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=36&t=2496" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=36&t=2496</a><!-- l -->
Mvh
Klaus
•
Haha, tak Klaus, walking down memory lane....
Det sidste foto i rækken på første side var faktisk ekstra sjovt at tage; det var til en IWC fotokonkurrence. Vi måtte ikke benytte efterbehandlingsprogrammer og kun fotografere med mobil (første foto er fra samme konkurrence).
For at få en baggrund med fartstriber sad jeg på en roterende kontorstol mens jeg prøvede at holde ur og mobil stille!
Mvh
Michael
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
MichaelSC Skrev:Tror at 3880 er billigere at servicere end 3786 som jo er en Doppelchrono, de ER bare dyre pga. det komplicerede ekstra kronograf-modul som gør at hele uret skal skilles ad selv ved de mindste og normalt billige reparationer.
mvh
Michael
Lige en nørdet kommentar her. Der er ikke rattrapante modul på 3786, men IWC har modificeret 7750'eren, så det er integreret rattrapante kronograf. Men ellers enig i at det er giftigt (og dyrt) at skrue i pga. funktionen i forhold til non-rattrapanten som jo i bund go grund er et klassisk 7750.
/Mads
•
@Mads - Når IWC's egen og hæderkronede moderator - Michael Friedberg - kan kalde det et rattrapante modul, så kan jeg vel også?
Syntes måske det bliver liiige vel nørdet nu.
Mvh
Michael
•