Tudor Pelagos
Som sagt var jeg også hos Ragnar i går og "befølte" uret.
Den venlige dame undlod desværre at demonstrere den ellers meget interessante lås på lænken.
Det er nogen tid siden, at jeg har kigget nærmere på et ur over 10.000 kr.
Det gjorde altså ikke noget ved mig.
Tænker stadig på , hvordan jeg vil reagere, hvis jeg en dag står og tager på et Seiko MM300?
Og lagde endnu en gang mærke til den absolut fraværende prismærkning. Det er sgu for dårligt!
Det er dog langt sjovere at windowshoppe, når der er priser på. Og loven siger,at der skal være priser på!
/
Kristen
Svar
Syntes Tudoren er noget lækrere at stå med i hånden, pga den halvsløje lænke på mm300.
Svar
khbk Skrev:Som sagt var jeg også hos Ragnar i går og "befølte" uret.
Den venlige dame undlod desværre at demonstrere den ellers meget interessante lås på lænken.

Det var fordi hun ikke kunne finde ud af låsen Icon_e_biggrin1
Jeg spurgte om hun kunne demo låsen , det kunne hun ikke.
Wenga Skrev:
khbk Skrev:Som sagt var jeg også hos Ragnar i går og "befølte" uret.

Det var fordi hun ikke kunne finde ud af låsen Icon_e_biggrin1
Jeg spurgte om hun kunne demo låsen , det kunne hun ikke.
Den var sgu kompliceret! Icon_rolleyes
/
Kristen
Svar
Jeg er fuldstændigt enig med dig, Kristen - det er absurd, at de fleste danske forhandlere ikke kan ligge prismærkerne med forsiden opad Icon_rolleyes Det sjove og tankevækkende er, at lige så snart man forlader Danmark og fx tager til Tyskland og Schweiz, er priserne altid synlige for enhver...
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:Jeg er fuldstændigt enig med dig, Kristen - det er absurd, at de fleste danske forhandlere ikke kan ligge prismærkerne med forsiden opad Icon_rolleyes Det sjove og tankevækkende er, at lige så snart man forlader Danmark og fx tager til Tyskland og Schweiz, er priserne altid synlige for enhver...

Tjah, de må jo være flove .......... ??? Icon_rolleyes
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg var i dag forbi Klarlund for blandt andet at prøve Pelagos, og for søren hvor var det bare lækkert Icon_drool Icon_love Icon_drunken Det må jeg spare sammen til Icon_e_smile
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:Jeg var i dag forbi Klarlund for blandt andet at prøve Pelagos, og for søren hvor var det bare lækkert Icon_drool Icon_love Icon_drunken Det må jeg spare sammen til Icon_e_smile

Du kommer nærmere og nærmere et Rolex Rasmus Icon_scared Icon_e_wink Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Stensbjerg Skrev:
Ralle Skrev:Jeg var i dag forbi Klarlund for blandt andet at prøve Pelagos, og for søren hvor var det bare lækkert Icon_drool Icon_love Icon_drunken Det må jeg spare sammen til Icon_e_smile

Du kommer nærmere og nærmere et Rolex Rasmus Icon_scared Icon_e_wink Icon_e_biggrin1

Jeg kommer IKKE til at eje et Rolex i dette liv Icon_e_wink
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Tudor laver super fine ure og mange er meget positive omkring dem som denne tråd også giver udtryk for. Lidt sjovt er det så at de prismæssigt rasler pænt ned på brugtmarkedet, og at de er ret svære at skyde af. Det tyder lidt på at det er ure man egentlig syntes er ok fede, men bare aldrig bliver folks første valg.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)