31-07-2013, 07:05 PM
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
|
Bronze når bronze er bedst...
|
|
31-07-2013, 07:05 PM
Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
02-08-2013, 12:08 AM
Har du stadig problemer med at bære det, eller?
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
02-08-2013, 12:36 AM
KimT Skrev:Har du stadig problemer med at bære det, eller? Ja, desværre reagerer min hud fortsat negativt på bronzen, og det er for at sige det ligeud noget rigtig røv Min hud har altid været overfølsom over for ret meget, for min far og næsten alle andre jeg kender til, har ikke noget problem med det... Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
02-08-2013, 01:23 AM
Der er jo i tusindevis af danskere som har kommet et stykke tape på bagsiden af deres ur fordi de er overfølsomme for metallerne (her er titaniumure nok langt at foretrække) apropos - tape.
Mvh Michael
02-08-2013, 07:14 AM
Du kunne også finde en "bund strap". Den vil afhjælpe dit problem og du vil undgå det skrækkelige tape.......
02-08-2013, 08:16 AM
Jeg synes ikke om Bund remme, faktisk så synes jeg de er temmelig grimme
ville klart være min løsning her. Min far har altid haft bagsiden af hans ure dækket med tape af samme årsag (overfølsomhed) Ellers kan han slet ikke have ur på, uanset materialet. Dog har han aldrig prøvet et guldur - måske det var løsningen? Nok ikke for ham, da han aldrig har givet mere end 200,- for et ur Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
02-08-2013, 08:19 AM
KimT Skrev:Dog har han aldrig prøvet et guldur - måske det var løsningen?Måske i Thailand eller Tyrkiet kan det klares Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
02-08-2013, 08:23 AM
Selvfølgelig.........det havde jeg slet ikke tænkt over
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
02-08-2013, 09:06 AM
KimT Skrev:Jeg synes ikke om Bund remme, faktisk så synes jeg de er temmelig grimme Jamen det er da fint du synes de er grimme. Men synes nu det er et godt bud hvis man er overfølsom :-) |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|