Svar: 359
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hvis der er nogen der er interesseret i nummeret kan i bare sende mig en PM.
Hvis der ikke skal mere til at bringe folk i panik, så tak for kaffe. Han kan jo bare være sprunget fra uden at have givet dig besked. Vi kan alle se sorte får. Men altså at ville kontakte politi på den korte SMS og begynde at udlevere manden med navn og give telefon via PM er bare i mine øjne skudt langt over mål.
Er man virkelig blevet snydt, så kan det have sin rigtighed, men synes man skal droppe det "måske" er der en snyder i luften.
Jeg har også før haft aftaler omkring køb af ure, som så pludselig ikke blev til noget, skal de så også hænges ud?
Måske er han en "SCAM", men altså ikke på det du skriver i mine øjne.
Go' morgen.
Torben
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Hedegaard Skrev:dreamwatch.dk Skrev:Kan kun bakke op om det Kim siger. Når det er sagt, så har jeg en del kunder hvor en handel forgår over SMS. I starten virket det lidt underligt, men nogle fortrækker det og det kan være en handel på 100K der forgår på den måde.
Men du lader dem vel ikke komme hjem til dig!? Har også selv tidligere klaret handler udelukkende via sms, men så i sidste ende er vi mødtes eller så har han skulle overføre pengene forud før jeg har sendt uret til ham!
Naturligvis ikke, det er ultra få der kommer hjem til mig privat og kun folk jeg kender godt når vi snakker urhandler.
•
Svar: 359
Tråde: 46
Som også overskriften beskriver - et potentielt scam , det var kun en venlig advarsel til folk om at være forsigtige.
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Hvilket altid er relevant og om ikke andet, så er det (IMHO) sundt at vende hvordan andre forholder sig til ur-salg.
Det med SMS bekymrer mig ikke, men det med kun at ville mødes i sælgers hjem holder ikke.
Neutrale mødesteder som banker, caféer og grundigt forarbejde (tjek nr, navn m.m.) må være de bedste råd der kan gives.
•