Blazer
Skræddersyet blazer er for gamle mænd !!

Kim, køb en fra blues - de er super moderne og til at betale
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
New England i Lyngby ser lovende ud......
Dem tror jeg at jeg kigger forbi.
Svar
Amehlbye Skrev:Kim, køb en fra blues - de er super moderne og til at betale

Blues er for bonderøve!
Svar
Så passer det sgu fint til mig Icon_e_biggrin1

Sendt via Tapatalk
Svar
Mads Nørgaard laver nogle fede løse blazers i tæt snit, ellers Tiger eller Filippa k.

Skal det være mere klassisk i kraftig uld, ville jeg vælge Ralph Lauren eller Gant. Her er deres old school butik rigtig fed i Kronprinsensgade rigtig fed.

Torben
Svar
Eller måske Garodkin i KBH. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Black Seal Skrev:Skal det være mere klassisk i kraftig uld, ville jeg vælge Ralph Lauren eller Gant. Her er deres old school butik rigtig fed i Kronprinsensgade rigtig fed.
Torben
Icon_+1

Jeg går og har dog flest Tiger of Sweden blazere da de har et snit som sidder super på mig Icon_cool Jeg er 190 høj og synes tit, at blazere sidder for løst hvis de skal passe i ærmerne og længden (Har endnu ikke erfaring med et skræddersyet jakkesæt) Men har dog fået syet diverse jakker ind...
Simon Hedegaard
Svar
Jeg får skræddersyet mine jakkesæt og skjorter i Thailand....Var derude for nogle år tilbage og fik lavet 3 sæt til 900 kr stykket og de sidder bare perfekt og kvaliteten er SUPERLÆKKER. Både stof og syninger er i top og små detaljer som pinstripes der "mødes" på skuldrene og danner helt rene linier, vidner om at der ikke spares på stoffet.

Det fede er så at de gemmer ens mål og så kan man bare bestille via mail. Selvfølgelig giver man besked hvis et gammelt sæt ikke passer længere, af den ene eller den anden grund (høhøhø) - Så tager de højde for det, bare man sende nye mål.

De har såmænd også været på besøg heroppe, hvor jeg fik samlet en flok der ønskede at erhverve sig et sæt. Mål blev taget, skrædderen fløj retur og 3 uger efter fik jeg en stor papkasse med diverse Jakkesæt, jakker, skjorter etc tilsendt. Og ikke én har klaget over størrelse, kvalitet eller finish. Dog er prisen en lidt anden på denne måde, da der naturligvis er nogle omkostninger forbundet med sådan en rejse - Og der skal jo også betales moms etc. Men det fungerer.
Svar
Det var også en mulighed jeg har overvejet. Jeg tager alligevel en tur til Thailand midt i marts Icon_e_wink

Sendt via Tapatalk
Svar
Tiger of Sweden er det eneste jeg har. Perfekt pasform (til mig), og krøller aldrig (...som i ALDRIG).

Kombineret med Eton-skjorter (som har præcis samme egenskaber), så er alle bekymringer ovre ...pånær over pengepungen Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)