Stål eller titanium - eller begge?
#21
Sub'erman Skrev:Hvis titanium er så fedt, hvorfor er der så, så godt som ingen, der har en Pam 25?

Der går vel 10-20 gange så mange Pam 24 på én Pam 25.

Det kan jeg ikke svare dig på. Det handler i bund og grund om smag. Jeg har sågar hørt udmeldinger om at et titanium-ur ser billigt ud.

I disse dage hvor jeg både har et Panerai i stål og ét i titanium fører titanium varianten på point, men jeg holder også meget af stål-udgaven.

Det handler vel også om komfort, ingen tvivl om at titanium er lettere. Rigtig mange dykkerure ér lavet af titanium, det er der nok flere årsager til.

Mange gange er det også et spørgsmål om uvidenhed og hvor meget urproducenten gør ud af at markedsføre titanium-varianten ift. stål-varianten.

Måske foretrækker mange et mere flashy stål-ur end et mat titanium-ur? Icon_e_biggrin1

MVH

Michael
İmage
Svar
#22
Jeg ville en 25 frem for en 24 til hver en tid........
Svar
#23
KimT Skrev:Jeg ville en 25 frem for en 24 til hver en tid........

Jeg er helt enig med dig, Kim. Mit valg skyldes dog primært PAM 25's fine urtavle med ''hobnail mønstret'' og urets mere rå look. I'm a sucker for intricate dials.
Svar
#24
Faurschou Skrev:
KimT Skrev:Jeg ville en 25 frem for en 24 til hver en tid........

Jeg er helt enig med dig, Kim. Mit valg skyldes dog primært PAM 25's fine urtavle med ''hobnail mønstret'' og urets mere rå look. I'm a sucker for intricate dials.
Agree
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)