Bedste kronograf køb...
#21
Det er helt ok Jakob. Som du ved skal der mange overvejelser til før man smider penge efter et ur. Ofte forbliver det ved drømmene men så har man haft fornøjelsen med det.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#22
Indlæg slettet pga. personlige kommentarer.
Tilbage på sporet, eller en fin tråd ender........
Svar
#23
KlausM Skrev:Det er helt ok Jakob. Som du ved skal der mange overvejelser til før man smider penge efter et ur. Ofte forbliver det ved drømmene men så har man haft fornøjelsen med det.
Mvh
Klaus

Yes Klaus overvejelser omkring et ur inden man køber kender jeg ALT til Icon_e_biggrin1
og drømme er til for at blive indfriet Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#24
Jeg er sikker på at 99 % af deltagerene herinde tænker over pengene, når det handler om ure.
Nogle har flere til rådighed end andre og sådan er livet. Og nogle vægter det højt i snakken herinde og andre ikke så højt.
Fuldstændig som det skal være.

Men vi må lade den ligge her og komme tilbage til Klaus oplæg.
Hvilket ur skal manden købe?
Svar
#25
KimT Skrev:Jeg er sikker på at 99 % af deltagerene herinde tænker over pengene, når det handler om ure.
Nogle har flere til rådighed end andre og sådan er livet. Og nogle vægter det højt i snakken herinde og andre ikke så højt.
Fuldstændig som det skal være.

Men vi må lade den ligge her og komme tilbage til Klaus oplæg.
Hvilket ur skal manden købe?

Icon_+1

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#26
Hvad med noget fra Panerai, jeg ved du har haft flere af dem, men har du været forbi nogle af deres kronografer endnu?
Eller syntes jeg den der BP der blev linket til er rigtig læks.
Svar
#27
Så vidt jeg husker er Klaus ikke til breitBling, men er ikke helt sikker?
Svar
#28
Jeg ser bare ingen grund til at stille focus på dem eller spørge ind til dem gang på gang vi bruger flere penge på ure end andre uden for denne verden tror jeg men vi bruge selvfølgelig ikke de samme slags penge selvom vi alle er tosset med dem og fred med det,
derfor mener jeg ikke det bidrager med noget positivt igen og igen at dreje trådene man vælger at skrive i ind på et økonomi/penge spor.

Hvis man vælger at bidrage i en tråd som denne feks hvor Klaus har stillet et budget op mener jeg at er vigtigt at forstå at det er hans budget
ikke dit eller mit,om det så er meget eller lidt for dig eller mig eller om det er for mange penge at bruge på et ur er jo total ligegyldigt i Klaus's tråd.

Herfra er dette emne via PB fra min side af.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#29
Hej Kristoffer.
Jeg har haft en PAM 212. Rigtig lækker med buet glas men jeg er kørt træt i Panerai. Jeg tror det er den store krone jeg har det svært med.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#30
Panerai er også et mærke som "kører op og ned" for mig.
Når jeg ikke har et, savner jeg det og når jeg har et bruger jeg det ikke så tit Icon_e_confused

Jeg beholder et, men kan heller ikke se mig selv købe flere i den nærmeste fremtid (tror jeg Icon_rolleyes )
Bare se at få hentet den Blancpain hjem og så inviter til en kold øl, så jeg kan se den Icon_e_wink
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)