De store spørgsmål
#21
Is that a Ulysse Nardin that you got there or are you just happy to see me?
Svar
#22
khbk Skrev:Is that a Ulysse Nardin that you got there or are you just happy to see me?
Icon_sign Icon_sign Icon_sign Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#23
willy Skrev:
khbk Skrev:Is that a Ulysse Nardin that you got there or are you just happy to see me?
Icon_sign Icon_sign Icon_sign Willy
PS. Mae West said that and it was not about UN Icon_e_wink
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#24
Kristofferj Skrev:Tror du de bliver censoreret væk?
You cannot censor erotic art.Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#25
Ikke at jeg nogensinde kommer til at eje sådan et ur.
Men jeg mener at have set nogle fra Svend Andersens hånd, som var meget sjove.

Og selvfølgelig bliver det ikke censoreret - tværtimod er de meget relevante i denne sammenhæng.
Da jeg kan forestille mig at der er mange der undrer sig over disse ure Icon_e_wink
Svar
#26
From what i have read UN produce many erotic watches also with movement.And they are very sought after collecters items. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#27
Jeg har læst at VC har et erotic watch division, som laver dem helt custom efter kundens ønske, men de koster sikker en slat:D
Svar
#28
Kristofferj Skrev:Jeg har læst at VC har et erotic watch division, som laver dem helt custom efter kundens ønske, men de koster sikker en slat:D
PICTURES Icon_e_biggrin1 Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#29
Hej

Med hensyn til Hommage synes jeg at det kommer an på hvilket ur man laver, der er nogen der laver direkte kopier og dem synes jeg heller ikke om, men der er mange urfirmaer der laver tyske militærure, og da de oprindelige næsten er umulige at få fat i synes jeg at det er iorden at lave dem.

MVH Peter
İmage
Svar
#30
Peter Skrev:Hej

Med hensyn til Hommage synes jeg at det kommer an på hvilket ur man laver, der er nogen der laver direkte kopier og dem synes jeg heller ikke om, men der er mange urfirmaer der laver tyske militærure, og da de oprindelige næsten er umulige at få fat i synes jeg at det er iorden at lave dem.

MVH Peter

Helt enig, jeg syntes det er helt fint at man får inspiration af et andet ur. f.eks. har de fleste dykkerure idag hentet meget inspiration hos rolex, det er jo ganske fint. Men dem jeg ikke bryder mig om, er dem der ligner en sub på en prik, men så bare med et andet logo på, det er lidt dårlig stil.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)