DAGENS UR
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

(12-03-2018, 02:03 PM)keldw Skrev: Her et par close-ups af den “kedelige” skive İmageİmageİmage

Det ur er så uendeligt smukt. Klart et grail for mig. Håber en skønne dag at kan poste et Aquanaut har set et engang “live” og glemmer det aldrig. Nyd det !

[-]
  • HG, keldw
Svar
Super kedelig grå skive igen igen

İmage

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • Larsb, p.sebastian
Svar
(12-03-2018, 11:06 PM)phrede Skrev: Super kedelig grå skive igen igen

İmage

- via iPhone

Nå da! Vil du bytte lige over, med et farverigt Swatch ???  Icon_lol
[-]
  • Larsb, phrede
Svar
Nu i royalt selskab - 1970 King Seiko ref. 5626-7000 med ny Hadley Roma crocorem med butterflyspænde (originalt Seiko "KS" spænde på vej i posten)  Icon_smil

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Larsb
Svar
Hej Peter

Selv om jeg er til de mere ekstreme ure, så kan jeg nu godt lide de helt enkle og smukke ure, som f.eks. den Seiko du viser frem  Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr
Svar
5513 i dag, trænger til en gang polywatch, men er løbet tør og må vente lidt til det kommer hjemİmage

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
Ned i nærmeste byggemarked og hente en bøtte Slipol. Det har jeg brugt i årevis med super resultat.
Svar
(13-03-2018, 11:53 AM)KimT Skrev: Ned i nærmeste byggemarked og hente en bøtte Slipol. Det har jeg brugt i årevis med super resultat.
Hehe så må jeg i Silvan på vejen hjem, så må det jo have prøvet det før;-)

[-]
  • HUM
Svar
(13-03-2018, 11:40 AM)p.sebastian Skrev: 5513 i dag, trænger til en gang polywatch, men er løbet tør og må vente lidt til det kommer hjemİmage

Mit grail Rolex  Icon_not Icon_hjerte
Mvh Kim 
[-]
  • p.sebastian
Svar
İmage
[-]
  • Larsb, longbear, whoa
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 19 gæst(er)