13-04-2024, 11:40 AM
Tak for at tage os med på en den del af din ur rejse..
D.Dornblüth & Sohn
|
13-04-2024, 11:40 AM
Tak for at tage os med på en den del af din ur rejse..
13-04-2024, 04:27 PM
Der har været en god dialog med især Jana hele vejen igennem forløbet.
Stadig lidt mærkeligt at bestille et ur og så vente i små 14 mdr. på at det bliver lavet færdigt. Heldigvis har der været lidt udskiftninger i mens, som har været til at dulme ventetiden. Spørgsmålet er så, er det ventetiden værd. Mit svar, selvom jeg ikke har hentet det endnu, er JA. Jeg kender jo uret i forvejen, men det er da lidt specielt at det er lavet til MIG. Jeg syntes at det er fedt med billederne, de er med til at synliggøre en proces som som de fleste af os, mig selv incl., ikke kender det store til - fik 25 billeder i alt. Og så er det ikke bare et random ur der er taget billeder af, men det er MIT. Nu glæder jeg mig til at komme afsted og møde folkene bag det hele og få en lille snak med dem og se “fabrikken” eller nærmere huset…. Tak fordi I kigger med, det er jeg glad for. Sent from my iPad using Tapatalk Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
13-04-2024, 05:53 PM
Det er sgu flot at se, alle komponenterne på række, og uret usamlet
13-04-2024, 09:53 PM
Lyder og ser sa.me godt ud og som altid er alt bare i top med DB,
Jeg kender så godt "dit" følelse register her under vejs. Er uret markering af en mærkedag? Har du fået det "gejlet" på nogen områder? Glæd dig til besøget Og du må endelig hilse. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
14-04-2024, 09:03 AM
Jeg har kun fået graveret datoen 17.maj i, men er den dag som Marianne og jeg mødte hinanden samt også vores bryllupsdag.
Havde først en aftale med Dornblüth om at hente det på denne dag, men en anden i husstanden havde en anden mening Vi er altid afsted på denne dag, men det kunne så ikke lade sig gøre med de planer der efterfølgende blev lavet. Så jeg smutter selv derned Sent from my iPad using Tapatalk Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
14-04-2024, 10:12 AM
Ok rigtig fin detalje?
Som (syntes jeg) på en lidt "poetisk" måde hæfter de to ting sammen som betyder noget i ens liv, Nemlig familien og det liv = tid man har fået til at være sammen. Ja vi siger det jo nok ikke altid lige højt, Men de har jo som reel det afgørende ord i sager på det område. ? God tur den er rigtig flot ind i landet mod Kalbe. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|