Overvejelse!!!
#11
Nå var så ikke hurtig nok og Claus har så også haft et i mellemtiden, hvor jeg ikke har været hurtigt nok :-(

Så må se hvor jeg kan finde et.....
Svar
#12
Gik du helt væk fra er Speedmaster igen? Var det ikke i dine overvejelser engang!
Svar
#13
(19-12-2021, 10:15 AM)Jens Skrev: Gik du helt væk fra er Speedmaster igen? Var det ikke i dine overvejelser engang!

Ikke helt, men efter at jeg havde prøvet det et par gange, syntes jeg pludselig at skiven var super lille......

Men det er ikke glemt, måske jeg bare skal blive lidt mere voksen :-)
[-]
  • cfnissen
Svar
#14
Har du ud af den vej overvejet Bulovas rumfarts model.

Det har jeg kigget en del på her på det sidste, mangler at se det IRL men det virker som god value.

Glem det vi bliver (heldigvis) aldrig helt voksne
Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#15
Kan godt forstå at den Crepas trækker i dig, der er noget Ploprof, mini ploprof over den. Jeg kender ikke historien bag, og har valgt ikke at Google så det er en ren visuelt betragtning

Tudor vs. Crepas kan man ikke IMHO, det er to helt forskellige ure, priser, udtryk.

Jeg tror du alligevel vil jagte den Tudor hvis Crepas kommer i hus, så spørgsmålet er om du ønsker dig to nye ure?
Svar
#16
Det Tudor er ved at være en parodi. At det skal tage så mange måneder at kunne købe et helt alm. ur som er normal produktion er så langt ude. Har faktisk overvejet at jeg ikke gider være en del af det hype som firmaerne åbenbart kører for at gøre deres varer super attraktive. Det er bare så skørt at mit alm. forbruger gen, slet ikke kan fatte det. Og ender måske med at vende det ryggen og bare gå efter noget helt andet. Havde det været på lager, havde jeg helt sikkert købt det Tudor for et par måneder siden, men da de nu slet ikke bare nogenlunde kan fortælle mig om de får et, eller hvornår er bare total skørt.

Har købt et Aquadive som jeg i mange år har luret på, som endda har lidt historie fra mit fødeår, så når det ankommer, beslutter jeg nok om Tudor var fortid grundet latterlige leveringstider.
[-]
  • longbear, MichaelA
Svar
#17
(08-12-2021, 12:22 PM)Appleboy Skrev: Tudor Black Bay 41 mm. Men det er ikke sådan at få gennem dansk AD, når man gerne vil have et box frisk eksemplar og Klarlund kan ikke fortælle hvornår man kan få det, eller om der er andre på ventelisten. Har ventet 3 mdr. nu.

Hvad er referencenummeret på uret ?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)