Indkommende ("incoming på jysk")
Tak skal du/I have Kim - eftersom I begge hedder Kim Icon_e_biggrin1

Det er også lidt af en drøm, der er gået i opfyldelse. Jeg glæder mig som et lille barn til at kunne tage det på armen Icon_smil

Lynetteindlægget ser dog ud til at være tilpasset en smule ........... men jeg har en formodning om, at det vil være mere end vanskeligt at finde et andet 100% originalt. Det ødelægger ikke noget for mig Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Pisse fedt Peter...
[-]
  • pbr
Svar
Fantastisk - jeg kiggede også på 62MAS, da jeg kiggede på SLA017. Superfedt ur med en god historie. Stort tillykke med det!
[-]
  • pbr
Svar
Wow!

Dejlig historie, både om din glæde, men så sandelig også om det gode menneske, der hjalp dig. 

Og et fedt ur forresten  Icon_e_biggrin1

Claus

[-]
  • pbr
Svar
(13-04-2020, 09:17 PM)pbr Skrev: Muligheden for at få lov at købe det kom aldeles ud af det blå og kun pga en fælles urtosse´s utrolige velvilje - jeg har lovet at uret får et godt hjem hos mig. Prisen har vi en gentleman aftale om, at den forbliver mellem ham og jeg.

Det lyder som en fantastisk aftale Icon_party 
Tillykke!
[-]
  • pbr
Svar
(14-04-2020, 06:59 AM)cfnissen Skrev: Dejlig historie, både om din glæde, men så sandelig også om det gode menneske, der hjalp dig. 

Ja, dér kan man bare se, hvad en "henkastet" bemærkning kan føre til  Icon_hjerte

Jeg glæder mig til at fortælle mere om uret og vise en masse billeder, når det er kommet hjem til mig   Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
Tillykke med uret Icon_smil
[-]
  • pbr
Svar
Hold da helt op hvor fedt, tillykke og super person der fik det til at ske.

Dit sidste seiko har det stadig godt her hos mig.
İmage

Jeg tror vi alle glæder os til billederne.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
Fedt!!!!! Tillykke!
Glæder mig til at se billeder!

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • pbr
Svar
(14-04-2020, 08:48 AM)tg Skrev: Dit sidste seiko har det stadig godt her hos mig. 

Det er bare super fedt, at se mit gamle King Seiko får armtid hos dig - det er et vildt flot og klassisk ur, som efterhånden er ret svært at finde til rimelige priser  Icon_smil
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)