17-11-2019, 11:59 AM
Mvh Kim
|
Klarlund EXPO 2019
|
|
17-11-2019, 11:59 AM
Mvh Kim
17-11-2019, 04:52 PM
Glashütte Original manglede i år, men så var der dog Nomos fra glashütte.
Der var et ur jeg bed mærke i, speedmaster jubilæums udgaven. ![]() Eller faktisk er det ikke uret der ramte noget, men lænken. Den er virkelig lækker og jeg håber den sælges for sig selv. ![]() ![]() Ellers synes jeg generelt at det var mest interessant hvor der var folk fra mærket der stod, BLA. Nomos var spændende at snakke med. Sendt fra min H4113 med Tapatalk
17-11-2019, 09:10 PM
(17-11-2019, 11:14 AM)cfnissen Skrev: Godt at se dig igen i går, Kim. Den prøvede jeg også og den rare dame viste mig, at man kan mikrojustere lænken ved blot at hive i den på bagsiden/ved låsen (det vidste jeg ikke). Så kan den give sig et par millimeter på hver side. Det er genialt og det er også genialt, at der følger alle slags remme/lænke med OG at det er så hurtigt/nemt at skifte mellem dem. Det er et fantastisk ur!
18-11-2019, 03:23 PM
Jeg havde det lidt blandet med at være der i år..... Selvfølgelig var der nogle virkelig lækre ure, dog var de fleste i en prisklasse, som ligger et godt stykke fra hvad jeg vil ofre på et ur. Jeg manglede IWC, og så undrede jeg mig over, at Klarlund slet ikke havde medbragt et Skydweller????
Langt det mest positive, for mig, var Nomos!
18-11-2019, 04:24 PM
Det var 5. gang jeg var der. Sidste år var jeg der ikke. Det er lidt småt, men der er rigtig mange mennesker.
Jeg nyder lige så meget at tage til Illums Bucherer butik. Der er det nemt at se mange ure og andre designs end det sædvanlige. Især nogle af Bucherer egne ure. Derudover er der også mærker som Klarlund ikke fører. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|