Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 858
Er bestemt tilhænger af trykte medier!
Derfor noget sørgmodig over at Odense har valgt at skrotte Mediemuseet på Brandts.
En skændsel som er overgået en fin og velfungerende institution, som desværre ikke havde politikernes støtte.
Det trykte ord.....forudsætningen for demokrati og oplysning...
Nå, men der var udsalg i Brandts boghandel, og jeg fik Helmut Newtons "Sumo"..
Billedbøger er jo dejlige!
/
Kristen
Svar: 294
Tråde: 16
Modtaget Likes: 645 i 228 svar
Givet Likes: 795
(29-12-2018, 02:39 PM)cfnissen Skrev: (29-12-2018, 11:57 AM)doxa300 Skrev: Super. Ud over ure er jeg Classic car entusiast. Og har et par gamle land rovere 88" og en range rover classic, og lige en enkelt Unimog 411. Så 4x4 klassikere. Er sgu også til Tweet jakker og gummistøvler 
“...og lige en enkelt Unimog....” Prisen for sejeste samling ur-tilbehør må da gå til dig!
Det lyder også som et blad for dig!
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk
Takker. Tror det er et farligt blad for mig!!! Udover bilerne så er gamle film kameraer og sort hvid film samt porro prisme kikkerter også en del af min nørdede verden.
Og jeg har nok af det hele i følge min kære hustru.
Sent from my iPhone using Tapatalk
(29-12-2018, 02:48 PM)KimT Skrev: Du lyder som en cool fyr Doxa. Jeg kan det for mig... Blancpain ur og tweed jakke i en Landrover 
Tak Kim.
DOXA går også fint til Tweet. Lige nu er det i princippet kun Range Roveren der er kørende men skal have den helt store tur når jeg returnerer fra min udstationering i Kina. Range Roveren opfylder i øvrigt et menneske krav for en hver mand. Vi har en genetisk bestemt ret til at eje en V8'er. :-). Unimoggen er kørende men bruges kun til at hente brænde i skoven og hjælpe nabo'er eller sneploven når de kører fast om vinteren.
Mvh Kim
Sent from my iPhone using Tapatalk