Omega Speedmaster UltraMan #SpeedyTuesday
Når tossen kommer til byen,
Kommer kræmmeren til penge Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Henrik A
Svar
Pænt ur og kan ikke se noget galt i den pris på DBA.
Svar
Vildt nok hvis det lykkedes at sælge til den pris Icon_e_biggrin1
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
(11-07-2018, 10:56 PM)Appleboy Skrev: Pænt ur og kan ikke se noget galt i den pris på DBA.

Nej, det er en fri verden vi lever i. Kan det lade sig gøre, er det da også helt ok med mig.
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Personligt er jeg fuldstændig ligeglad, men alle der ligger salgsannoncer op med nummer på uret, får iflg. Robert-Jan Broer deres ordre annulleret af Omega og uret sælges til en på ventelisten.

Nedenstående er fra Facebook, hvor han kommenterer hver gang nogen deler en salgsannonce.

İmage

İmage

İmage

İmage
[-]
  • keldw
Svar
Sku endnu dummere at folk melder dem til Omega, men så får de selvfølgelig skabt endnu mere hype. Der foregår jo intet kriminelt Icon_head
Svar
Ufatteligt at nogen vil betale for det Tivoli ur, og så mere end listepris. Det går vel som med den første Speedy Tuesday, masser af gensalg der prismæssigt starter højt og ender alligevel tæt på listepris.
Men hold op hvor ærger det mig lidt, at Omega laver alt det LE halløj med Speedy og generelt tror jeg,at det kun gør mærket mindre og mindre seriøst... ihverttilfald for mig. ( og det er bedøvende ligemeget, for jeg er ikke deres målgruppe)
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
Ja de skyder mange LE modeller ud. Men så tror folk de har et særligt ur.

Men stadig tosset at indgive andre for noget som vel ikke er ulovligt. Og tænker om det i det hele taget er tilladt af Omega at trække en handel tilbage på det grundlag.

Der bliver gået i alt for små sko.
Svar
Jeg synes det er helt fint at slette folks reservation, da Omega og Fratello vel i bund og grund osse er mest interesserede i at urene lander hos nogen det rent faktisk gerne vil have uret, istedet for en der vil lave en hurtig tyver på at skrive sig op.

I det mindste har de ikke taget skridtet videre (endnu) som i udlandet, hvor forhandleren på feks Rolex ure beholder certifikatet i 12 måneder.

Og det er vel osse kun en reservation, ikke en handel, så længe en transaktion ikke er gennemført

https://www.instagram.com/rlx_dk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Keld
Svar
Synes sgu også det er ok. Urene hører til hos folk der rent faktisk ønsker uret - ikke spekulanter. Det er ikke godt for noget.

[-]
  • Jens, keldw
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)