Jaeger LeCoultre-drømme
Her er lidt -utroligt dårlige- billeder taget med iPhone i ringe lysforhold her.

Jeg er mildest talt temmeligt glad for uret. Skiven har tilsyneladende en smule kurve over sig og syner aldrig flad. Nuancen chancherer mellem mælkehvid over creme til sølvgrå.
Uret har utroligt mange detaljer hvilket er sjovt fordi det fremstår umiddelbart meget enkelt.
Uret vejer en del og har med sine 39mm og 9,9mm tykkelse et for mig ret ideelt format.

Værket er smukt dekoreret uden dog at være “out of this world” som visse FP Journe og ALS

Billeder:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Tillykke med uret. Icon_flag Icon_flag Icon_flag JLC laver nogle rigtig flotte ure, også selvom man drømmer om ALS og FPJ Icon_smil
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen, phrede
Svar
Det er vildt flot - jeg kan bedst lide netop de underspillede modeller fra JLC og dit er super elegant !!!

STORT tillykke ! Icon_flag Icon_flag Icon_flag
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, phrede
Svar
Sådan! Tak for flotte billeder.

Sikke et smukt ur - enkelt og raffineret på samme tid. Og så kan jeg rigtigt godt lide den opgraderede finish på værket og den nye rotor.

Mener det startede med de seneste Geophysic-modeller, hvor JLC begyndte at skrue op for finish. Se også de seneste Reverso modeller, som har fået flottere indersider i urkassen mv.

Tillykke med det. God inspiration til listen over ‘Næste gang!’-ure.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • phrede
Svar
Fedt ur! Jeg har haft én magen til. Har din tilfældigvis et ekstra hul i remmen?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
[-]
  • cfnissen, phrede
Svar
superflot - tillykke med det  Icon_Up

jeg går ud fra at de to "skjulte" knapper er til avancement af hhv. dato og månefase?

/L
[-]
  • cfnissen
Svar
(10-04-2018, 08:46 PM)KlausM Skrev: Fedt ur! Jeg har haft én magen til. Har din tilfældigvis et ekstra hul i remmen?
Mvh
Klaus

Altså hvis du mener ekstra hul i remmen pga størrelse, så nej. Men jeg er sjovt nok selv ideelt lige mellem to huller

- via iPhone
--

Svar
(10-04-2018, 08:52 PM)longbear Skrev: superflot - tillykke med det  Icon_Up

jeg går ud fra at de to "skjulte" knapper er til avancement af hhv. dato og månefase?

/L

Mange tak.
Lige præcis, ja.

- via iPhone
--

Svar
Super lækkert ur! mit drømme ur er ultra thin perpetual og har besluttet at den skal lande til min 40 års, så har 4,5 år at spare op og sælge ud.
[-]
  • Larsb
Svar
Tillykke med uret, her en hilsen fra den mørke tvilling :)

En anden detalje er at der er to faser/en vinkel på viserne som gør uret letter at aflæse når der er mindre lysİmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, KlausM
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)