Tusind tak for en fantastisk rejse med ure
Fed beslutning. Min interesse er heller ikke den samme mere, men synes det er svært at komme af med de ure jeg ikke længere bruger. Jeg har 3 - 4 stykker som jeg stadig bruger, men resten står bare stille.

Så respekt for en sådanne udmelding og det er også fede ure du har i kassen. Min favorit er dit Steinhart bronze Icon_not
Svar
Du har heldigvis lidt og skifte med endnu Icon_smil

Dit Breitling B50 var min favorit af alle de ure, du har været igennem.
Mvh Kim 
[-]
  • John
Svar
Respekt for din beslutning, jeg øjner dog en lille åbning når du siger,
Nu må vi se hvor længe det holder Icon_blink

"Dit" autozilla får det lidt til at gippe i mig,
Et helt igennem fantatisk ur som jeg godt ville eje igen.

Men så på den anden side salget gjorde også andre muligheder mulige  Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Der er ikke tvivl om at urene har været drømme ure, eller nogle af dem har været det, men ofte endte det med at et super fedt ur kom til at ligge i kassen, hvor jeg så mistede interessen for det.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Selv tak Michael, altid flotte billeder og gode kommentarer og dertil dine videoer som jeg er fan af Icon_Up

(19-03-2018, 01:30 AM)Miwes Skrev: ...... hvor jeg så gav den gas......

Indeed - du har været igennem mange flotte ure på ret kort tid, man blev helt stakåndet af at følge med. Tror umiddelbart min favorit var Crepas'en som du vist har skudt af igen?

Tænker at du ikke helt slipper interessen, selvom købsfrekvensen går ned og det er jo muligt at tviste sin ur-interesse så den ikke skal koste en bondegård hvert år.

held og lykke med cølibatet

/L
Svar
Hej Michael,

Interessen går jo op og ned, og da jeg har nydt dine billeder og fortællinger, håber jeg, at det bliver en pause og ikke et endeligt farvel til nye ure.

Og tillykke med de 40 år med fruen Icon_flag
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • Miwes
Svar
Mange tak og dejlige ord fra dig  Icon_Up

Der er helt sikkert, at min interesse for ure stopper ikke og jeg vil følge med og nyde hvad der kommer af nyheder og ure er stadig en del af mit liv fremover.  Icon_not

Jeg glæder mig også til at få gang i mine ur-remme, når sol og varme atter indfinder sig og så har jeg et stort projekt der hedder "gammelt hus" som kræver en kærlig hånd og en masse penge.

(19-03-2018, 10:08 PM)longbear Skrev: Selv tak Michael, altid flotte billeder og gode kommentarer og dertil dine videoer som jeg er fan af Icon_Up

(19-03-2018, 01:30 AM)Miwes Skrev: ...... hvor jeg så gav den gas......

Indeed - du har været igennem mange flotte ure på ret kort tid, man blev helt stakåndet af at følge med. Tror umiddelbart min favorit var Crepas'en som du vist har skudt af igen?

Tænker at du ikke helt slipper interessen, selvom købsfrekvensen går ned og det er jo muligt at tviste sin ur-interesse så den ikke skal koste en bondegård hvert år.

held og lykke med cølibatet

/L

Svar
Hvilket ur fra din rejse har du savnet mest efter du har skilt dig af med Det?

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
(20-03-2018, 08:00 AM)p.sebastian Skrev: Hvilket ur fra din rejse har du savnet mest efter du har skilt dig af med Det?

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk

Den er svær, for der er mange skønne ure, men skulle jeg pege på et par ure, som smuttede for hurtigt igennem og jeg har ofte tænkt at det skulle jeg have beholdt, så må det være det sorte Seiko Sportura...det som jeg kalder Darth Vader uret og så endeligt det blå Oris, som kom i en helt ny boks og dette Oris havde en helt fantastisk blå farve....det må være de to ure, som jeg godt ville se i min kasse igen  Icon_not

Svar
Hej Miwes,

Fint indlæg, der også rammer mig. Interessen bølger frem og tilbage - og nogle gange ændrer prioriteringerne sig.

Dejligt at du og din hustru har kunnet gøre plads til hinanden. Hold den kurs!

Tak for gode og passionerede indlæg om dine ure. Der har altid været noget at lære.

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • Miwes
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)