18-09-2017, 08:06 PM
Tillykke med det - synes den blå skive og lunette passer rigtig godt til bronze-farven 
Sent from my iPad using Tapatalk

Sent from my iPad using Tapatalk
MVH Jesper
|
Jeg fik bronze
|
|
18-09-2017, 08:06 PM
Tillykke med det - synes den blå skive og lunette passer rigtig godt til bronze-farven
![]() Sent from my iPad using Tapatalk MVH Jesper
19-09-2017, 08:39 AM
Tilykke Claus
19-09-2017, 12:36 PM
Super flot. Var selv inde og prøve det i sidste uge - og er nu skrevet op. Jeg er ikke til store ure - men en dykker på 43 mm kan godt gå an.
Så ud som om I havde en god tur i det Kjøbenhavnske. Er der lidt Lou Reed "perfect day" over det - engang imellem er ure da ihverfald mit "stof".
19-09-2017, 04:43 PM
(19-09-2017, 12:36 PM)mojohe67 Skrev: Super flot. Var selv inde og prøve det i sidste uge - og er nu skrevet op. Jeg er ikke til store ure - men en dykker på 43 mm kan godt gå an. Tak! Og ja, vi havde en god tur, som endte med en solid gang desk-diving på kontoret ;-) Er stadig glad i dag. Sjov tanke at købe er ur, der er planlagt til at skifte udseende. Det er lidt højt ift. de fleste af mine andre ure. Det skal jeg lige vænne mig til. Og gad vide om folk der ser det på afstand tænker 'sikke et guld-ur...' med alt hvad det indebærer. Claus ------ Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.
19-09-2017, 05:06 PM
Husk at vise os billeder som det patinere Claus
Jeg syntes mit er 2 helt forskellige ure nyt og patineret. Nyt spiller det slet ikke sammen med farven (brun) På samme måde som det gør patineret IMO Yoshikazu Akahane. 28/+50.
19-09-2017, 05:09 PM
Jeg ville i hvert fald sige "A Perfect Day" hvis jeg havde det ur!
Er kun "lidt" misundelig Mvh.
Jørgen
19-09-2017, 05:52 PM
(19-09-2017, 05:23 PM)mojohe67 Skrev: Hvad er det lille blå etui? Noget Bucherer? Hej Mojohe, Det var et lille etui til at transportere mit JLC hjem når det nu skulle vige pladsen. Og ja, det har et Bucherer logo på :-) Claus ------ Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|