Svar: 121
Tråde: 10
Modtaget Likes: 81 i 41 svar
Givet Likes: 74
Hej alle,
Lidt et langskud, men man ved jo aldrig.
Jeg er på messe i Berlin i denne uge og kører over Rødby på vejen hjem (torsdag aften)
Skulle der være en af jer, der kunne bruge noget transport på ruten (man ved jo aldrig), eller en reservedel i det tyske, så tager jeg det gerne med, hvis det er. Stort som småt :)
Mvh.
Kristian
Svar: 8
Tråde: 0
Modtaget Likes: 2 i 2 svar
Givet Likes: 0
(03-07-2017, 09:08 AM)KristianK Skrev: Hej alle,
Jeg er på messe i Berlin i denne uge og kører over Rødby på vejen hjem (torsdag aften)
Skulle der være en af jer, der kunne bruge noget transport på ruten (man ved jo aldrig), eller en reservedel i det tyske, så tager jeg det gerne med, hvis det er. Stort som småt :)
Mvh.
Kristian
Hej
Hvordan ser det ud med at få en cykel i en papkasse med fra Virum til Jylland? Vejen/Kolding eller lidt i nærheden. Haster ikke.
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Svar: 1,589
Tråde: 68
Modtaget Likes: 3,081 i 967 svar
Givet Likes: 2,746
Jeg har lige fået fragtet 4 x21" fælge fra Holstebro til Kbh. for 500 DKK. Det synes jeg var billigt!
•
(08-07-2017, 04:52 PM)onkeldunkel Skrev: Jeg har lige fået fragtet 4 x21" fælge fra Holstebro til Kbh. for 500 DKK. Det synes jeg var billigt!
Ja det er ikke slemt men jeg har givet 600,- for cyklen så de 500,- er en væsentligt udgift.
(07-07-2017, 11:34 PM)Horologisten Skrev: (03-07-2017, 09:08 AM)KristianK Skrev: Hej alle,
Mvh.
Kristian
Hej
Hvordan ser det ud med at få en cykel i en papkasse med fra Virum til Jylland? Vejen/Kolding eller lidt i nærheden. Haster ikke.
Hey,
Jeg skal til Fredericia/Kolding-området d. 26.-28. august. Hvis det kan vente så længe så er det intet problem. Skal ikke koste noget :)
•
(09-07-2017, 11:58 AM)KristianK Skrev: (07-07-2017, 11:34 PM)Horologisten Skrev: (03-07-2017, 09:08 AM)KristianK Skrev: Hej alle,
Mvh.
Kristian
Hej
Hey,
Jeg skal til Fredericia/Kolding-området d. 26.-28. august. Hvis det kan vente så længe så er det intet problem. Skal ikke koste noget :)
Fedt, tak. Det vil jeg glæde mig til.
Intet problem.
Hvis jeg skal hente den i Virum inden, så skal jeg lige have adresse mv.
Jeg får af uransagelige årsager ikke notifikationer fra denne tråd, så kan du ikke notere mit nummer: 60377402 og tage fat i mig ugen før for en sikkerheds skyld. Så finder vi helt sikkert ud af det :)
•
Svar: 2,065
Tråde: 211
Modtaget Likes: 3,483 i 1,035 svar
Givet Likes: 6,121
Hej Kristian,
Kender du nogen der kører København/Bornholm på samme måde. Har en flyttekasse og et maleri, der skal fra Frederiksberg til Bornholm.
Mange hilsner,
Claus
------
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.
•
Hej Claus (og jer andre)
Kort svar, på stående fod nej..
Men jeg kan kun opfordre til at "vi" laver en tråd til dette, for man tror simpelthen det er løgn, så lille verdenen er..
Denne tråd kunne sagtens blive til "tråden om transport" for min skyld.
Der er sikkert mange der læser med og måske er der een som kan hjælpe. Jeg har nogle gange flyttet ting for folk i 3. led og så ender med man glade ansigter og "en ny ven på kontoen"... Og karma har ingen udløbsdato :)
Jeg kan spørge ovre på mit kaffe-forum og se om ikke der er en der bider på. Skal så blot lige høre hvor stort billedet er? Kan det være i en alm. bil?
Mvh.
Kristian
Apropos lille verden... Jeg er lige tjekket ind på en lille ukendt campingplads i Italien og vedkommende som bor ved siden af mig kommer fra Bjerringbro og leverer køkkenudstyr til et hostel i København, som jeg leverer kaffe til... Jeg bliver lige forbavset hver gang... Nå, det var et sidespring.. Men alligevel vildt.. Han kører Bjerringbro - Gilleleje og retur flere gang om måneden, og han har lige banket mig i bordtennis, så jeg kan fortjent at kunne ringe en tjeneste pm transport :D (og han er heldigvis enig)... Igen... Vildt så. Lille verden er..
God aften!
•
Svar: 2,065
Tråde: 211
Modtaget Likes: 3,483 i 1,035 svar
Givet Likes: 6,121
(18-07-2017, 08:57 PM)KristianK Skrev: Hej Claus (og jer andre)
Kort svar, på stående fod nej..
Men jeg kan kun opfordre til at "vi" laver en tråd til dette, for man tror simpelthen det er løgn, så lille verdenen er..
Denne tråd kunne sagtens blive til "tråden om transport" for min skyld.
Der er sikkert mange der læser med og måske er der een som kan hjælpe. Jeg har nogle gange flyttet ting for folk i 3. led og så ender med man glade ansigter og "en ny ven på kontoen"... Og karma har ingen udløbsdato :)
Jeg kan spørge ovre på mit kaffe-forum og se om ikke der er en der bider på. Skal så blot lige høre hvor stort billedet er? Kan det være i en alm. bil?
Mvh.
Kristian
Apropos lille verden... Jeg er lige tjekket ind på en lille ukendt campingplads i Italien og vedkommende som bor ved siden af mig kommer fra Bjerringbro og leverer køkkenudstyr til et hostel i København, som jeg leverer kaffe til... Jeg bliver lige forbavset hver gang... Nå, det var et sidespring.. Men alligevel vildt.. Han kører Bjerringbro - Gilleleje og retur flere gang om måneden, og han har lige banket mig i bordtennis, så jeg kan fortjent at kunne ringe en tjeneste pm transport :D (og han er heldigvis enig)... Igen... Vildt så. Lille verden er..
God aften!
Hej Kristian,
Tak for hurtigt svar!
Lad mig lige checke om hende med transportbehovet har fundet et alternativ inden vi sætter mere i gang. Tror dog sagtens det kan være m alm. bil - det er en standard-flyttekasse og et maleri.
Claus
------
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.
•
|