Squale - hvilken hjemmeside ???
(11-04-2017, 11:51 AM)KimT Skrev: Når det bliver sendt til DK bliver det som regel tilbageholdt efter ankomst, hvorefter du bliver kontaktet for betaling. Når det så er klaret, kommer pakken det sidste stykke hjem til dig.

Ok, ja det lyder nemt
Svar
Ja, det er ikke noget problem. Den største udfordring kan være behandligstiden som nogen gange godt kan trække lidt ud. Det kommer dog an på hvilken transportør der står for forsendelsen og personligt har jeg aldrig haft nogle problemer.
Svar
Jeg må lige spørge igen, da jeg skal have det ind med en skovl Icon_e_biggrin1

Hvis jeg køber et ur på fx Ebay, skal jeg så betale moms, uanset om uret er nyt eller brugt ?
Svar
Det er EU kontra udenfor, der er afgørende. Og nogle pakkefirmaer leverer med det samme og sender faktura for moms efterfølgende. Andre (i hvert fald Post Norden) leverer først når moms mv er betalt.

/Bjørn
Svar
(28-04-2017, 08:46 PM)bjorn_e58 Skrev: Det er EU kontra udenfor, der er afgørende. Og nogle pakkefirmaer leverer med det samme og sender faktura for moms efterfølgende. Andre (i hvert fald Post Norden) leverer først når moms mv er betalt.

/Bjørn

Ok, ja jeg undrede mig bare lige...
Jeg var i en butik og de havde en Seiko skx til 3000 kr, det lyder dyrt...i hvert fald sammenlignet med anmeldelser på youtube, men de har jo så nok ikke samme told m.m. som skal betales oveni prisen...
Svar
(28-04-2017, 10:03 PM)Michael F Skrev:
(28-04-2017, 08:46 PM)bjorn_e58 Skrev: Det er EU kontra udenfor, der er afgørende. Og nogle pakkefirmaer leverer med det samme og sender faktura for moms efterfølgende. Andre (i hvert fald Post Norden) leverer først når moms mv er betalt.

/Bjørn

Ok, ja jeg undrede mig bare lige...
Jeg var i en butik og de havde en Seiko skx til 3000 kr, det lyder dyrt...i hvert fald sammenlignet med anmeldelser på youtube, men de har jo så nok ikke samme told m.m. som skal betales oveni prisen...
Jeg købte et skx007 fra det store udland til omkring 700, mener med moms og afgift og hvad har vi at uret totalt løb op i ~1100! Passer vist også godt med de Ca 20-25% i moms og de 160 kroner i afgift

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar
(11-04-2017, 09:11 AM)whoa Skrev: Gnomon er så Hut jeg visker fra USA.. Ellers prøv at kigge her de er Engelske

https://www.pageandcooper.com/brands/squale/

Der ville jeg nok købe fra hvis jeg skulle købe Squale, har selv kigget på den matte blå 1521!  Hvilken er du ude efter?

Ja jeg har også haft lidt kig på den blå...den passer rigtigt godt til sommer Icon_smil  men de koster en del synes jeg, når alt det told osv., kommer oveni Icon_e_confused
Svar
Ja men skulle være lækre ure! Men muligvis kig på watchrecon

Svar
(01-05-2017, 12:19 AM)whoa Skrev: Ja men skulle være lækre ure! Men muligvis kig på watchrecon

Ja det må jeg prøve.
Jeg så også at de sælges i Danmark.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)