Jaeger-LeCoultre Geophysic Universal Time
#11
Mht. service så var det egentlig den købsoplevelse, man får, når man køber i en butik som Hvelplund, men som man så betaler 20-30.000 ekstra for kontra en greymarket over nettet Icon_smil

Men ja, man går glip af meget, hvis man ser på servicepriserne, hvilket jeg selv lidt under.
Svar
#12
Ah, det misforstod jeg. Men ja, du har helt ret.
Svar
#13
Worldtimer er fed, men reverso er federe, jeg elsker at det både er meget tool, men samtidigt ultra dress.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#14
Worldtimer er rigtig fed, og passer dig godt. Du har vist generelt en forkærlighed for Worldtimer stilen.

Jeg er enig i at Reverso er et fint commonwealth tool ur, selvom jeg mener det er for dress. Jeg er nok mere til de tyske tool ure ;-)
Svar
#15
I øvrigt var årsagen til besøget en afhentning af gummirem til MCC.

İmage

İmage
[-]
  • cfnissen, T.Hansen
Svar
#16
Det klæder den meget bedre end læderremmen, synes jeg Icon_smil
Svar
#17
Jeg gik sidste år fra gummi til læder. Og jeg gik tilbage til en lysere rem i stil med dem disse ure vist blev lanceret med tilbage i tidernes morgen.

İmage

Gummiremmen er SÅ fed og giver lidt råhed. Tillykke med den, Kim!

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#18
Syntes at begge remme er fede og forskellige.
Gummiremmen giver et mere sporty look og læderremmen et mere elegant look. Dejligt at kunne skifte og give uret et andet look. :-)


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#19
Lidt det samme jeg tænker. Gummiremmen er lidt mere hverdagsagtig og sporty, hvor læderremmen er lidt mere dressy.

Gummiremmen er dog lidt stiv i det, men mon ikke det hjælper med lidt armtid?
[-]
  • cfnissen
Svar
#20
Velkommen i klubben af JLC-tosser Kim, vi har altid plads til en mere herinde Icon_e_biggrin1
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: