Vacheron service
(23-11-2016, 03:04 PM)TBP Skrev: Hej 

Er der nogen som kan henvise til hvor man kan få serviceret VC i DK ?

Og er det meget dyrt i forhold til service på f.eks Rolex?

PÅ forhånd manghe tak.

Mvh Theis

Har du forresten forhørt dig hos andre AD i f.eks Tyskland elller andet EU land ? Min erfaring fra f.eks. Tyskland er at det er meget fair priser, selv hos autoriserede værksteder...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
synes du skal gå til AD og få det lavet. En af mine venner fik serviceret et overseas hos Vintageure.dk og fik desværre en meget trist oplevelse for hos ham
Mange tak for alle de gode råd - jeg modtager mit ny indkøbte (brugte) VC 42042 i dag med posten og har en aftale med urmager Jan Torp som jeg er blevet anbefalet....han vil dog ikke love at kunne servicere uret før han har set det...

BH Theis
[-]
  • misiu
(25-11-2016, 06:59 PM)misiu Skrev: synes du skal gå til AD og få det lavet. En af mine venner fik serviceret et overseas hos Vintageure.dk og fik desværre en meget trist oplevelse for hos ham
Sikker på det var der - altså Vintageure.dk's egen urmagerservice?

Jeg blev nysgerrig og talte med urmageren da han har lavet et Speedmaster for mig som var klar og jeg nævnte dit indlæg for ham. Han undrede sig noget over det, da han iflg. ham aldrig har serviceret et VC i værkstedet?
(28-11-2016, 04:30 PM)KimT Skrev:
(25-11-2016, 06:59 PM)misiu Skrev: synes du skal gå til AD og få det lavet. En af mine venner fik serviceret et overseas hos Vintageure.dk og fik desværre en meget trist oplevelse for hos ham
Sikker på det var der - altså Vintageure.dk's egen  urmagerservice?

Jeg blev nysgerrig og talte med urmageren da han har lavet et Speedmaster for mig som var klar og jeg nævnte dit indlæg for ham. Han undrede sig noget over det, da han iflg. ham aldrig har serviceret et VC i værkstedet?

Den her glæder jeg mig til at Misiu svarer på.
har svaret Kim i PB. Men du få lige svaret her:
det var igennem vintageure.dk urmager. Urmageren fik lavet mærke på bagkassen og ridser på siden som han mæskede ved at slippe det væk. En meget uheldig og uprofessionel opleves.
Sådanne ure bør altid komme til AD efter min mening. Sker der uheld er det nemmere at rette op på. Bjarne Vork fik engang sin kones urkasse på hendes PP ødelagt ved en polering ved en AD forhandler. Uret fik en ny urkasse. Det tog vidst bare hele 9 måneder.
Hej med jer

Jeg er oprindelig ked af at læse disse beskyldninger.
Jeg har aldrig serviceret/åbnet det omtalte VC ur.

Det er korrekt at uret var hos mig til test for dato problemer, men da jeg konstaterede at uret ikke fejlede noget, blev det leveret retur til sælgeren af uret, hvorefter det blev hentet.

Alle kan selvfølgelig lave fejl, men at påstå jeg har ridset et ur og prøvet at skjule det med en polering ved udelukkende at have det i hænderne til test er simpelthen uforståeligt.

Som nævnt, føler jeg mig oprigtigt ked af at læse disse uberettigede beskyldninger og stiller mig fortsat helt uforstående overfor samme. Det var lige min side af sagen, hvilket jeg fandt vigtigt at dele.
/Urmageren
Jeg vil ikke tage stilling til, hvad der er rigtigt eller forkert, men det er super, at du kommer med din udlægning af sagen! Icon_smil
Tråden er blevet låst efter ønske af en bruger og da begge parter har fremlagt deres side af sagen, har vi besluttet at låse tråden.
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)