Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Sådanne ure bør altid komme til AD efter min mening. Sker der uheld er det nemmere at rette op på. Bjarne Vork fik engang sin kones urkasse på hendes PP ødelagt ved en polering ved en AD forhandler. Uret fik en ny urkasse. Det tog vidst bare hele 9 måneder.
•
Svar: 1
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej med jer
Jeg er oprindelig ked af at læse disse beskyldninger.
Jeg har aldrig serviceret/åbnet det omtalte VC ur.
Det er korrekt at uret var hos mig til test for dato problemer, men da jeg konstaterede at uret ikke fejlede noget, blev det leveret retur til sælgeren af uret, hvorefter det blev hentet.
Alle kan selvfølgelig lave fejl, men at påstå jeg har ridset et ur og prøvet at skjule det med en polering ved udelukkende at have det i hænderne til test er simpelthen uforståeligt.
Som nævnt, føler jeg mig oprigtigt ked af at læse disse uberettigede beskyldninger og stiller mig fortsat helt uforstående overfor samme. Det var lige min side af sagen, hvilket jeg fandt vigtigt at dele.
/Urmageren
•
Svar: 475
Tråde: 15
Modtaget Likes: 25 i 23 svar
Givet Likes: 4
Jeg vil ikke tage stilling til, hvad der er rigtigt eller forkert, men det er super, at du kommer med din udlægning af sagen!
•
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Tråden er blevet låst efter ønske af en bruger og da begge parter har fremlagt deres side af sagen, har vi besluttet at låse tråden.
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•