VINTAGEURE.DK har skiftet udseende!
Godaften herinde,

Vi takker for den foreløbige feedback, ris som ros. Vi tager begge dele til os Icon_Up

Vi beklager den mangelfulde formulering i mailen, der skulle egentlig have stået at det kun er brugere der pt har annoncer på siden som skal gå ind og nulstille deres password for at kunne logge på og se deres annoncer. Alle tidligere brugere der ikke havde annoncer på siden igår, skal blot oprette sig en ny bruger. Det eneste reelle formål med at oprette sig/logge ind er netop for at oprette en annonce.

Login på http://www.vintageure.dk har i øvrigt intet med login på urdebatten.dk at gøre.

Uanset, så vil der kommer en mail mere ud senere, der beskriver problemet.

(19-05-2016, 06:15 PM)HG Skrev: En anden ting jeg savner ved salgsannoncerne er: hvem er sælgeren.
Brugernavn, på de private bruger, kunne der godt stå der.

(19-05-2016, 06:45 PM)pbr Skrev: Iøvrigt er jeg enig i, hvad Henrik skriver - det er et stort tilbageskridt, at man ikke kan se, hvem der er sælger, når der er tale om en privatperson og heller ikke kan se, hvilke andre ure, den pågældende ellers har til salg. På den måde er det svært at vide, om der reelt er tale om en privatperson eller om der er tale som en "semi-professionel" sælger !

Vi havde det op til debat om vi fortsat gerne ville have navne på, på privatannoncerne. Vi valgte det fra, men vi hører hvad I siger og har bedt vores udviklere om at aktivere den funktion.

(19-05-2016, 07:48 PM)KimT Skrev: Uden at vide så meget om det så er der svar på dit spørgsmål her Icon_smil

(klip fra Instagram)

İmage

Som Kim så rigtigt siger, så er der i princippet ikke en grænse for hvor mange annoncer private kan/må oprette gratis. Det er ikke noget vi forudser som noget der kunne blive et problem, men skulle der opstå udfordringer i den forbindelse, så er jeg sikker på at det kan løses let ved dialog.

(19-05-2016, 05:41 PM)hr.holm Skrev: p.s måske rydde op i annnoncerne.. kan stadig se et ur til salg jeg har købt for  noget tid siden...

Det vil vi meget gerne se på. Normalt deaktiverer/sletter vi ikke brugerannoncer med mindre vi bliver bedt om det. Men du skal være velkommen til at skrive til mig/os, så skal vi nok sørge for at få slettet den pågældende annonce.

Igen, tak for feedback, vi sætter pris på det. Vi holder selvfølgelig øje med tråden her og skal gerne besvare de spørgsmål der måtte være eller som måtte komme.

God aften
Keld
[-]
  • KimT, T.Hansen
Svar
Synes siden er langsom via ipad - den måde, billeder loades på gør oplevensen langsom.
Siden indlæser kun de billeder, som ipad kan vise i et skærmbillede og så skal man vente på næste billeder loades.

Jeg bruger ikke vintageure mere fra mobile enheder.
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Første indtryk er godt.

Hvis jeg må komme med et ønske; når man er inde på en annonce så ville det være super hvis man kunne klikke på et billede og at det så blev større / zoom mulighed
Svar
Hej Ultoman,

(25-05-2016, 11:14 AM)ultoman Skrev: Første indtryk er godt.

Hvis jeg må komme med et ønske; når man er inde på en annonce så ville det være super hvis man kunne klikke på et billede og at det så blev større / zoom mulighed

Tak for feedback. Nu ved jeg ikke fra hvilken platform du bruger siden, men der ligger under de billeder man kan "bladre" gennem, et galleri hvor man kan trykke billederne større og det burde osse virke på både smartphone (ihvertfald på min iPhone 6) og tablet.

Lad mig endelig høre hvis det ikke fungerer og hvis ikke, fra hvilken enhed du kigger på siden.

Hej Anders,

(25-05-2016, 10:46 AM)Amehlbye Skrev: Synes siden er langsom via ipad - den måde, billeder loades på gør oplevensen langsom.
Siden indlæser kun de billeder, som ipad kan vise i et skærmbillede og så skal man vente på næste billeder loades.

Jeg bruger ikke vintageure mere fra mobile enheder.

Tak for din feedback. Jeg må lige prøve min iPad når jeg kommer hjem i aften, men umiddelbart fungerer det nu fint på min iPhone. Både via 3G/4G og wi-fi.

Men jo, visningen af billeder tilpasses enhedens skærm, hvor man på feks computer har tre annoncer liggende ved siden af hinanden, så har man på telefon, med mindre man er i "landscape mode", så viser den to annoncer ved siden af hinanden.
Keld
Svar
aah, havde misset det lille galleri i højre side af skærmen, jeg forsøgte at klikke på et af de billeder som man kan "bladre" i.

Måske du/I skulle overveje at fremhæve dette galleri, fx ved at skrive "fotogalleri" i en større font eller i bold.... eller på en eller anden måde linke "bladre" billederne sammen med billederne i galleriet som man opnåede et samme uanset hvilket af billederne man klikkede på.?

Et site jeg synes der skal have stor ros for hvordan de viser deres billeder er nybolig, for inspirationens skyld. Icon_smil
Svar
Hej igen,

(25-05-2016, 11:33 AM)ultoman Skrev: Måske du/I skulle overveje at fremhæve dette galleri, fx ved at skrive "fotogalleri" i en større font eller i bold.... eller på en eller anden måde linke "bladre" billederne sammen med billederne i galleriet som man opnåede et samme uanset hvilket af billederne man klikkede på.?

Et site jeg synes der skal have stor ros for hvordan de viser deres billeder er nybolig, for inspirationens skyld. Icon_smil

Det er en god pointe, jeg vil bestemt nævne det for vores udviklere, så det kan gøres mere synligt. Tak for tip.

Og tak for rosen Icon_Up
Keld
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)