Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
(08-04-2016, 08:36 PM)Manson Skrev: Jeg er helt enig. Man burde selv bestemme hvilken arm, man helst vil have uret på. :)
Selvfølgelig.......
Nå, men tilbage til sagen. Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om uret når du har haft det i lidt tid
•
Svar: 359
Tråde: 22
Modtaget Likes: 29 i 21 svar
Givet Likes: 7
(08-04-2016, 08:38 PM)KimT Skrev: (08-04-2016, 08:36 PM)Manson Skrev: Jeg er helt enig. Man burde selv bestemme hvilken arm, man helst vil have uret på. :)
Selvfølgelig.......
Nå, men tilbage til sagen. Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om uret når du har haft det i lidt tid 
Jeg skal nok holde jer opdateret.. Jeg er allerede begyndt at tænke over, hvordan jeg skal "pimpe" uret ;)
Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
Stort tillykke med et rigtig lækkert ur !!!
Det passer imho også helt fint i størrelse til din arm - men det er selvfølgelig en meget subjektiv ting
Er spændt på at høre dine oplevelser med uret, efterhånden som du vænner dig til at gå med det !
Og jeg er helt enig med Kim ............. der er ikke noget, der hedder "den forkerte arm" !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
(08-04-2016, 09:04 PM)pbr Skrev: Stort tillykke med et rigtig lækkert ur !!!
Det passer imho også helt fint i størrelse til din arm - men det er selvfølgelig en meget subjektiv ting
Er spændt på at høre dine oplevelser med uret, efterhånden som du vænner dig til at gå med det !
Og jeg er helt enig med Kim ............. der er ikke noget, der hedder "den forkerte arm" !! 
Mange tak.
Jeg har kun haft uret en lille dags tid, men indtil nu er jeg meget tilfreds med uret.
Uret havde nogle små ridser, så jeg fik yderligere afslag i prisen. :)
Er det muligt at fjerne ridser fra lænken og urkassen?
•
Nu har du jo fortalt hvad pris den var udbudt til - så hvis du har fået yderligere afslag, så har du fået det til en VIRKELIG skarp pris !!
Ridser kan naturligvis fjernes - men der er forskellige metoder afhængig af hvor dybe ridserne er. Dog ville jeg være meget varsom med selv at forsøge mig, hvis det er på Sumo´ens kasse, idet den har en meget flot slibning, der fremhæver fladerne i forhold til hinanden, hvilket man let kan ødelægge, hvis det ikke bliver gjort rigtigt !
Når alt kommer til alt, så vil alle ure få ridser, efterhånden som man bruger dem - det kan ikke undgås !! Selvom du får det poleret (hvad jeg ikke vil råde dig til, medmindre ridserne er meget dybe og skæmmende), så vil det efterhånden få brugsridser og små skrammer igen.
Og hver gang du polerer et ur, så fjerner du metal fra kassen, eller hvor du nu polerer - kanter bliver mindre skarpe osv. osv.
Mit råd vil være, at vænne dig til ridserne - om et par uger, ser du dem slet ikke mere !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
(08-04-2016, 09:13 PM)pbr Skrev: Nu har du jo fortalt hvad pris den var udbudt til - så hvis du har fået yderligere afslag, så har du fået det til en VIRKELIG skarp pris !!
Ridser kan naturligvis fjernes - men der er forskellige metoder afhængig af hvor dybe ridserne er. Dog ville jeg være meget varsom med selv at forsøge mig, hvis det er på Sumo´ens kasse, idet den har en meget flot slibning, der fremhæver fladerne i forhold til hinanden, hvilket man let kan ødelægge, hvis det ikke bliver gjort rigtigt !
Når alt kommer til alt, så vil alle ure få ridser, efterhånden som man bruger dem - det kan ikke undgås !! Selvom du får det poleret (hvad jeg ikke vil råde dig til, medmindre ridserne er meget dybe og skæmmende), så vil det efterhånden få brugsridser og små skrammer igen.
Og hver gang du polerer et ur, så fjerner du metal fra kassen, eller hvor du nu polerer - kanter bliver mindre skarpe osv. osv.
Mit råd vil være, at vænne dig til ridserne - om et par uger, ser du dem slet ikke mere !! 
Jeg fik uret for 2900 kr inklusiv forsendelse.
Uret er i super flot stand. Der er nogle få ridser, som jeg dog gerne vil have fjernet. Perfektionist, tjaaaa ;)
Det er ikke dybe ridser overhovedet. Jeg tænker derfor, disse godt kan fjernes uden at ændre på kassens/lænkens kanter og generelle udseende :)
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
A match made in heaven Godt at høre at du er glad for det 
hvordan lever uret op til det du blev fortalt om det ?
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
(08-04-2016, 09:18 PM)Stensbjerg Skrev: A match made in heaven Godt at høre at du er glad for det 
hvordan lever uret op til det du blev fortalt om det ?
Jeg frygtede faktisk at uret var større. Jeg blev positivt overrasket. Men uret er lidt stort. Det kan vi ikke løbe fra :)
Hvis det blot er hairlines på de blanke flader, så kan man måske forsøge med en "Cape Cod" polérklud - men kun på de blanke overflader !!
Du må ikke bruge den på de børstede overflader, der jo netop ikke må blive blanke. Dér har nogen haft gode resultater med den grove side af en køkkensvamp, hvis man ganske omhyggeligt stryger med slibningen !
Personligt ville jeg dog ikke forsøge på de børstede overflader på kassen, idet resultatet meget nemt kan blive, at man ødelægger skarpheden i kanterne af de børste overflader !! Giver det mening ?
/Peter
•
(08-04-2016, 09:22 PM)pbr Skrev: Hvis det blot er hairlines på de blanke flader, så kan man måske forsøge med en "Cape Cod" polérklud - men kun på de blanke overflader !!
Du må ikke bruge den på de børstede overflader, der jo netop ikke må blive blanke. Dér har nogen haft gode resultater med den grove side af en køkkensvamp, hvis man ganske omhyggeligt stryger med slibningen !
Personligt ville jeg dog ikke forsøge på de børstede overflader på kassen, idet resultatet meget nemt kan blive, at man ødelægger skarpheden i kanterne af de børste overflader !! Giver det mening ? 
Det giver fint mening, ja... Tak for svaret. :)
Jeg nøjes med de blanke sider, og prøver den "Cape Cod" polerklud ... :)
I må meget gerne komme med nogle gode ideer til, hvordan jeg kan "pimpe" uret. :)
•
|