Den nye Exp II, hvilken én?
I have just put my black dial up for sale.I have owned two black dials and one white.The white has a serious flaw in my eyes,because it is not easy to read in bad lighting conditions.It is without a doubt the best Rolex i have owned.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Kan du blive enig med dig selv, Willy? Er det hvide svært at aflæse, eller er det det bedste, du har haft?

Jeg har haft 16570 i hvid og jeg havde aldrig problemer med at aflæse tiden.

/Bjørn.
Svar
(27-03-2016, 11:30 PM)bjorn_e58 Skrev: Kan du blive enig med dig selv, Willy?  Er det hvide svært at aflæse, eller er det det bedste, du har haft?

Jeg har haft 16570 i hvid og jeg havde aldrig problemer med at aflæse tiden.

/Bjørn.
Yes Bjorn,the white is not easy to read in dim light.You do not see many pilot watches with a white dial.There is a reason for this Icon_smil
I should have wrote,that the black dial is the best Explorer in my opinion.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Er det ikke noget med at du bor eller har boet på Grønland, SK?

Ingen af dem er jo forkert som udgangspunkt. Jeg kigger til stadighed meget på EXII, men er primært til Polar. For mig at se vil det passe perfekt i en samling med sort-skivede Rolex. Derudover undgår du også at minutviseren ser så kraftig ud.
Skulle det være det eneste toolur i samlingen er jeg desværre nok for meget et tøsedreng og havde snuppet det sorte.

İmage

İmage

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Jo, bor i Grl.
fristet af det hvide, men ender nok med det sorte...

/SK
/SK
Svar
Black it is...

/SK
/SK
[-]
  • KimT, pbr
Svar
Spændende!!!
Keep us picture-posted :-) evt med lidt ambience i form af Grønland! Explorer er jo nærmest skabt dertil!

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • Sub-erman
Svar
Godt valg Icon_Up
[-]
  • Sub-erman
Svar
Jeg har selv den sorte, men må indrømme at jeg var ret meget i tvivl.
Nu efter at have gået med det i et år, tænker jeg slet ikke længere på den hvide.
Kunne godt se mig nyde det hvide i en sommer, med en masse sol (og brune arme), men derefter tror jeg at jeg ville blive træt af det.

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Sub-erman
Svar
Exp II sortskive ankom igår.

Jeg skal lige nyde det med plastic på i et par dage, inden jeg skyder billeder.
Første indtryk efter et par mdr med Pam 389 og IWC BP på, er at det virker lidt lille i det. Jeg tror, at jeg skal have Sub'en på et par dage før jeg tager det i brug...
/SK
[-]
  • phrede
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)